  • 1. Data: 2003-04-10 06:02:48
    Temat: Książeczka Mieszkaniowa
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam!
    Zabieram się do owypłaty premii gwarancyjnej z KM na konto mojego developera.
    Wiem już jakie dokumenty powinieniem dostarczyć do PKO BP, wpłaty środków
    przekroczyły 50%, z developerem mam umowę cywilno-prawną (nie notarialną). Moją
    wątpliowość budzi "Wniosek o ujawnienie roszczenia ustanowienia odrębnej
    własności lokalu" jaki PKO BP nakazał mi złożyć do Sądu gdzie znajduje się KW
    działki. Dla banku wystarczy potwierdzenie jego złożenia (pieczęć "Wpłynęło").
    Pytanie czy w sądzie nie czekają na mnie jakieś pułapki? Czy są jeszcze jakieś
    dodatkowe warunki, które trzeba spełnić aby go złożyć? Czy nie jest konieczna
    zgoda developera na złożenie takiego wniosku? Słyszałem, że warunek banku
    dotyczący tego wniosku jest dziwny bowiem tenże i tak zostanie przez Sąd
    odrzucony.
    Pozdrawiam
    kradam