  • 1. Data: 2003-07-04 07:57:43
    Temat: "zły" token w Lukasie - czy to normalne?
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Lukas ePro
    ok 3-4 tygodni nie wchodzilem na konto
    wczoraj chce wejść i mnie nie wpuszcza, normalnie wpisuje login
    hasło+token i NIC , krzyczy na czerwono ze źle hasło,
    dzwonie do nich i najpierw mi wciskają ze źle hasło wpisuje,
    dopiero gość z helpdesku mi klaruje ze jeśli się nie wchodzi
    przez dłuższy czas to i się dane dezaktualizują i tokeny się rozjeżdżają.
    Po dwóch operacjach wykonanych przez serwisanta mogłem wejść na konto.

    Czy to normalne?

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 2. Data: 2003-07-04 08:14:46
    Temat: Odp: "zły" token w Lukasie - czy to normalne?
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be3d8c$kuu$...@t...icpnet.pl...
    > be3cbn$pdg$...@a...news.tpi.pl,

    > tak, te tokeny sie rozsynchronizowuja, jesli przez dluzszy czas nie
    > korzystasz z niego, mimo okna tolerancji +/- 3 wskazan
    >
    > oczywiscie zalezy, jak dobry rezonator kwarcowy Ci sie akurat trafi

    dzięki
    a co sie robi jak nei ma sie kontaktu z helpdeskiem?
    (teoretyczne ale mozliwe)

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 3. Data: 2003-07-04 08:17:57
    Temat: Re: "zły" token w Lukasie - czy to normalne?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be3cbn$pdg$...@a...news.tpi.pl,

  • 4. Data: 2003-07-04 08:18:35
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be3dg0$l8v$...@t...icpnet.pl...

    dziekuję

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 5. Data: 2003-07-04 08:22:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be3dbl$2bo$...@a...news.tpi.pl,
    Urko <a...@w...pl>:

    > dzięki
    > a co sie robi jak nei ma sie kontaktu z helpdeskiem?
    > (teoretyczne ale mozliwe)

    Jesli przewidujesz taka ewentualnosc, tzn. brak dostepu do telefonu przy
    dostepie do netu (choc to chyba nietypowe okolicznosci), to loguj sie
    prewencyjnie co kilka dni.

    Mozesz tez zsynchronizowac token w oddziale, ale chyba nie o to Ci chodzi.

    --
    Robert