  • 1. Data: 2017-05-25 11:52:41
    Temat: KK Citi - opłata rachunków KK: pożegnanie usługi od 1 VIII
    Od: ls <l...@w...pl>

    Jak w temacie - dostałem od Citi stosownego maila :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2017-05-25 11:56:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ja dostałem już przedwczoraj w południe.
    Na infolinii citka jeszcze nic o tym nie wiedzą, dopiero za moją namową pani zajrzała
    do tej wersji regulaminu/TOiP - pewnie nie mieli jeszcze szkolenia i póki co mają
    tylko świadomość zmian od 31 maja ;>

  • 3. Data: 2017-05-25 11:58:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, jak ktoś lubi taką usługę, to polecam KK db.
    Co prawda dla darmowości KK silver wymagany jest obrót 12k rocznie, ale po pierwsze
    rozliczany jest rocznie, a nie miesięcznie, a po drugie wliczają się w ten obrót
    przelewy za rachunki domowe.
    Podobno limit do 4100 dają na oświadczenie o dochodach.

  • 4. Data: 2017-05-25 18:45:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" e...@g...co

    : mają tylko świadomość zmian od 31 maja ;>

    Jakie zmiany mają mieć swe miejsce w tym czasie?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 5. Data: 2017-05-25 20:27:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Niewielkie, usuwają opłaty za monity + kosmetyka.
    Podsumowanie zmian od 31 maja: https://online.citibank.pl/files/documents/credit-ca
    rds/karty-kredytowe-citibank-informacje-o-zmianach-o
    d-31-05-2017.pdf

    Za to od 1 sierpnia zmiany o wiele poważniejsze, oprócz wycofania darmowych przelewów
    za rachunki domowe wprowadzają opłatę za spłatę karty w bankomacie oraz wprowadzają
    prowizję od transakcji z DCC (mega pomysł).

  • 6. Data: 2017-05-27 15:28:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 6...@g...co

    : Podsumowanie zmian od 31 maja:
    https://online.citibank.pl/files/documents/credit-ca
    rds/karty-kredytowe-citibank-informacje-o-zmianach-o
    d-31-05-2017.pdf

    Dzięki. To chyba zupełnie niegroźne zmiany.

    : Za to od 1 sierpnia zmiany o wiele poważniejsze, oprócz
    : wycofania darmowych przelewów za rachunki domowe

    Zachęcają do likwidacji kart -- chyba w celu
    obdarowywania wisienkami za zakładanie nowych...

    : wprowadzają opłatę

    Zmuszają do likwidacji?...

    : za spłatę karty w bankomacie

    Zachęcają do nieużywania?...