  • 1. Data: 2010-05-07 11:02:31
    Temat: zaskocze was tematem
    Od: "kroovka" <k...@p...onet.pl>

    1) zaskoczenie pelne bo postaran sie nagonic na ...spolke Centrozap....

    wiem ze to nie to forum ale lubie te fale od 48 groszy do 55 groszy i
    zapraszam przed wyrokiem sadowym w najblizszym czasie do zabawy....

    kroovka

    2) druga zabawa to kto pierwszy poda kiedy bedziwe cena na Eko Exporcie 7
    zlotych a kiedy 5 zlotych i ktora cena bedzie pierwsza???

    smieszne- NIE

    kroovka

  • 2. Data: 2010-05-07 11:53:15
    Temat: Re: zaskocze was tematem
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "kroovka" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > 2) druga zabawa to kto pierwszy poda kiedy bedziwe cena na Eko Exporcie 7
    > zlotych a kiedy 5 zlotych i ktora cena bedzie pierwsza???

    Twój komputer przejął władzę ?
    george

  • 3. Data: 2010-05-07 12:00:52
    Temat: Re: zaskocze was tematem YES YES YES
    Od: k...@p...onet.pl

    YES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES
    YESYES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES YESYES YES

  • 4. Data: 2010-05-07 12:07:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    to miłe, witamy.

    george

  • 5. Data: 2010-05-07 12:14:52
    Od: k...@p...onet.pl

    > to miłe, witamy.
    >
    > george

    -------------
    Pi Pi Pi PiPi Pi Pi PiPi Pi Pi PiPi Pi Pi PiPi Pi Pi PiPi Pi Pi PiPi Pi Pi
    PiPi Pi Pi PiPi Pi Pi Pi.. ...pi...erwsze mile slowa na tym tablecie Pi Pi Pi
    Pi Pi Pi PiPi Pi Pi Pi.

    wita my i wita ciebie od ja.

    kro ov ka

    Chcesz byc bogaty
    schowaj EEX do szafy
    Chcesz byc bogaty

    wygraj konkurs na 7,0000000000 zloych

  • 6. Data: 2010-05-07 12:35:07
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl>

    george pisze:

    > "kroovka" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Twój komputer przejął władzę ?
    > george
    Kroovka, 7 jak wiesz juz bylo a piatka jest, chyba ze dopracuj pytanie
    czyli 7,00 i 5,00 tylko to nie lotto. A jesli to zabawa to po co komu
    bycie pierwszym albo ostatnim, chyba ze dajesz zdematerializowane 100
    akcji EEX jako nagrode:) za pole position.
    L.