  • 1. Data: 2010-05-06 21:38:24
    Temat: juz wiem jak sie zarabia na gieldzie
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Po prostu cierpliwie czekasz na duży ruch. Ot i cała recepta na sukces. W
    dwa dni odrobiłem prawie całe straty z pół roku inwestowania. A wcale nie
    złapałem tego ruchu na początku, tylko koło środka. Gdybym pół roku siedział
    i czekał... ech. Precz z trendami bocznymi :)

  • 2. Data: 2010-05-06 21:43:41
    Temat: Re: juz wiem jak sie zarabia na gieldzie
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Delfino Delphis pisze:
> [...]
    > złapałem tego ruchu na początku, tylko koło środka. Gdybym pół roku siedział
    > i czekał... ech. Precz z trendami bocznymi :)

    A trojkaty, czworoboki, wanna archimedesa ?

    NA chuj sie zdala cala ta nauka ?

  • 3. Data: 2010-05-06 22:10:07
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    zenek wrote:

    > A trojkaty, czworoboki, wanna archimedesa ?
    >
    > NA chuj sie zdala cala ta nauka ?

    No właśnie? Wszystkimi tymi trikami można wyłapać jakieś niewielkie ułamki
    dziennej zmienności, a i tak nie daje to żadnej gwarancji zysku w długim
    terminie. Trzeba tylko nie przespać takiej akcji jak teraz i więcej tych
    punktów wyłapiemy w jeden dzień.

  • 4. Data: 2010-05-06 23:09:52
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Delfino Delphis pisze:

> [...]
    > dziennej zmienności, a i tak nie daje to żadnej gwarancji zysku w długim
    > terminie. Trzeba tylko nie przespać takiej akcji jak teraz i więcej tych

    Od teraz to sie bedzie nazywalo Grecki Trojkat.

    :):):)

  • 5. Data: 2010-05-07 06:57:27
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siedział
    > i czekał... ech. Precz z trendami bocznymi :)

    Wystarczy, żebyś do toalety wyszedł na minutę i cały ruch byś przegapił. Nie
    chodzi o to, by łapać wyjątki, ale by w miarę regularnie wyciągać z rynku
    zyski.
    Dombrek

  • 6. Data: 2010-05-07 07:48:14
    Od: "Alkortrade" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dombrek"

    > Wystarczy, żebyś do toalety wyszedł na minutę i cały ruch byś przegapił.
    > Nie chodzi o to, by łapać wyjątki, ale by w miarę regularnie wyciągać z
    > rynku zyski.

    Na to tez jest sposob - nie chodzic do toalety od niedzieli 23:00 do piatku
    22:00 ;-)
    A jesli przycisnie, to tylko z palmem w reku.

    --
    Alkor

  • 7. Data: 2010-05-07 13:29:10
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Na to tez jest sposob - nie chodzic do toalety od niedzieli 23:00 do
    > piatku
    > 22:00 ;-)
    > A jesli przycisnie, to tylko z palmem w reku.

    Z żoną też spać z palmem w ręku? Ech, co ja mówię... przecież nie można w
    ogóle spać ;)
    Dombrek

  • 8. Data: 2010-05-07 19:02:30
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Dombrek wrote:

    > Wystarczy, żebyś do toalety wyszedł na minutę i cały ruch byś przegapił.
    > Nie chodzi o to, by łapać wyjątki, ale by w miarę regularnie wyciągać z
    > rynku zyski.

    Mnie akurat nie chodzi o ten pojedynczy wyskok, bo to akurat przespałem, ale
    ten ładny trend, który mieliśmy od tygodnia na giełdzie i od kilku dni na
    walutach.