  • 1. Data: 2010-05-07 05:44:18
    Temat: Pomyłka.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    10-procentowe spadki na giełdzie w USA
    http://gielda.wp.pl/POD,3,a,1,b,1,c,11,index.html?P[
    numer]=12241574&P[obr]=wp

    "[...] Według telewizji CBNC powołującej się na liczne, choć anonimowe
    źródła, pracownik Citigroup, składając zlecenia na akcje firmy
    Procter&Gamble popełnił błąd wpisując niewłaściwą ilość zer. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-05-07 06:06:01
    Temat: Re: Pomyłka.
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    IMHO automaty + stop lossy => to wystarczające wyjaśnienie wczorajszej
    chwilowej paniki. Ja w pomyłkę nie wierzę.

    pozdr.
    sys29

  • 3. Data: 2010-05-07 06:24:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " sys29" <s...@g...pl> wrote in message
    > IMHO automaty + stop lossy => to wystarczające wyjaśnienie wczorajszej
    > chwilowej paniki. Ja w pomyłkę nie wierzę.

    ja również nie wierze w żadną pomyłke.
    Skoro aktualnie 70% volumenu na nyse robią w tej chwili HFT to takie akcje
    są jasne.
    Struktura runku przypomina w tej chwili przejścia fazowe.. np wody.
    Stoja na poziomie X aby w kilka minut przejśc na pozim Y ( woda -> gaz).

    george

  • 4. Data: 2010-05-07 06:37:34
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > Struktura runku przypomina w tej chwili przejścia fazowe.. np wody.
    > Stoja na poziomie X aby w kilka minut przejśc na pozim Y ( woda -> gaz).

    .. fajne porównanie :-)

    pozdr.
    sys29

  • 5. Data: 2010-05-07 06:39:53
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > IMHO automaty + stop lossy => to wystarczające wyjaśnienie wczorajszej
    > chwilowej paniki. Ja w pomyłkę nie wierzę.

    Nic tylko dymać te bezmózgie automaty .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-05-07 08:22:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Nic tylko dymać te bezmózgie automaty .....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    nie badzcie tacy naiwni myslac, ze Gruby Paluch moze wstukac omylkowo
    milard zamiast miliona.
    Ten Gruby Paluch mial za soba poteznego Grubego Zyda, ktory w ten sposob
    chcial dac rynkowi
    ostrzezenie: patrzcie co moge z wami zrobic. Smirno i ruki po szwam!

  • 7. Data: 2010-05-07 08:46:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

> [...]
    > chcial dac rynkowi
    > ostrzezenie: patrzcie co moge z wami zrobic. Smirno i ruki po szwam!

    mowisz o brown-kaufman amendment ?
    george

  • 8. Data: 2010-05-07 10:08:46
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:

    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    >>> Endriu

    > mowisz o brown-kaufman amendment ?
    > george

    Mowie o ruchach w waszyngtonie: tam sie twierdzi ze wyciek ropy w
    basenie zatoki Meksykanskiej moze kosztowac
    nawet trylion dolarkow, jesli policzyc tych wszystkich biednych lowcow
    krabow na morzu co nie lowia, tych restauratorow
    co nie moga przygotowac obiadu i tych ludzi co stracili bo nie moga
    lezec na plazy. Znaczy sie, mozna podoic British petroleum
    w nieskonczonosc, ladnie zalatac tym sposobem dziure spowodowana
    wyplywem dolarkow.
    Otoz BP mozna zlapac za jaja i skrecic bo to oni maja na Alasce rury i
    urzadzenia do produkcji petro-dolarow.
    Gruby Zyd tego nie lubi, chcialby teraz przypomniec Murzynowi w Bialym
    Domu, ze to my, Chazarzy, wymyslilismy pierwsi
    Bolszewizm.

    fatso

  • 9. Data: 2010-05-07 10:23:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > Gruby Zyd tego nie lubi, chcialby teraz przypomniec Murzynowi w Bialym
    > Domu, ze to my, Chazarzy, wymyslilismy pierwsi

    juz nieaktualne.

    "cover up operation in DC", chcą limitować "liabilities" BP do 10 bilionów
    :).
    w porównaniu z trylionem to są drobne na parking.

    Obama and his senior White House staff, as well as Interior Secretary Ken
    Salazar, are working with BP's chief executive officer Tony Hayward on
    legislation that would raise the cap on liability for damage claims from
    those affected by the oil disaster from $75 million to $10 billion. However,
    WMR's federal and Gulf state sources are reporting the disaster has the real
    potential cost of at least $1 trillion. Critics of the deal being worked out
    between Obama and Hayward point out that $10 billion is a mere drop in the
    bucket for a trillion dollar disaster but also note that BP, if its assets
    were nationalized, could fetch almost a trillion dollars for compensation
    purposes. There is talk in some government circles, including FEMA, of the
    need to nationalize BP in order to compensate those who will ultimately be
    affected by the worst oil disaster in the history of the world.

    http://www.zerohedge.com/article/guest-post-cover-bp
    s-crude-politics-and-looming-environmental-mega-disa
    ster

    george