    From: <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zapłacić citkowi?
    Date: 23 Apr 2002 15:03:48 +0200

    > 10 dni temu złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku KK w Citi. Spłaciłem
    > zadłuzenie i myslałem , że juz wszystko jest OK. A dzisiaj dostałem info, że
    > muszę zapłacić jeszcze 6,50 za pakiet bezpieczeństwa ( dzisiaj Citi drukuje
    mi
    > wysiąg transakcji) I co mam zrobić? Rezygnując z karty pytałem wyraźnie czy
    mam
    > zapłacić za pakiet bezpieczeństwa, lecz wtedy panienka opłaty tej mi nie
    > doliczyła. Dzięki za rady i pozdrawiam. Grzesiek
    >
    > --

    Jeśli ta opłata jest z dołu - to w zasadzie im się należy (teoretycznie dbali o
    twoje bezpieczeństwo przez 20 dni w ostatnim okresie). Inna sprawa, że na słowo
    panienkom i paniczom z Citi wierzyć NIGDY nie należy.

    Jeśli opłata jest z góry (w co bardzo wątpię) a kartę już im oddałeś to nie
    płać, a sprawy raczej nie przegrasz bo usługi nie wyświadczą Ci już chyba
    żadnej (a brać pieniędzy za nic chyba nie wolno).

    Chociaż, tak na marginesie, to nie zdziwiłbym się gdyby Citi naliczało tą
    opłatę do końca terminu trwania umowy.

    Przemek