  • 1. Data: 2004-09-30 11:55:52
    Temat: zamkniecie superkonta w PKO BP
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    wlasnie mam zamiar to uczynic. Czy ktos moglby mi napisac ile czaus to
    trwa i ogolnie na co sie nastawic :) ?
    Zdaje sie ze przez jakis czas konto jest jakby zamrozone czy tak
    Sorry jesli to glupie pytania ale dotychczas zawsze dzialalem w
    przeciwpolozna :) To moje pierwsze zamkniecie :)

    maciek

  • 2. Data: 2004-09-30 11:59:17
    Temat: Re: zamkniecie superkonta w PKO BP
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-30 13:55, m[...] wrote:
    > witam
    >
    > wlasnie mam zamiar to uczynic. Czy ktos moglby mi napisac ile czaus to
    > trwa i ogolnie na co sie nastawic :) ?
    Idziesz do oddziału, wypełniasz (chyba samokopiujący) druczek, ksero
    bierzesz na wszelki wypadek.

    > Zdaje sie ze przez jakis czas konto jest jakby zamrozone czy tak
    NA +- miesiąc, pamiętaj, zeby zostawić na opłąty za prowadzenie.
    Po owym miesiącu powinieneś dostać z PKOBP list z owym druczkiem.
    TO wszytsko.
    KJ

  • 3. Data: 2004-09-30 12:12:29
    Od: "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wlasnie mam zamiar to uczynic. Czy ktos moglby mi napisac ile czaus to
    > trwa i ogolnie na co sie nastawic :) ?

    Jest to rzecz, którą w "moim" oddziale najlepiej potrafią. Dostałem
    formularz samokopiujący do wypełnienia a potem to już błyskawica: zwrot
    karty (ewentualny), egzemplarz formularza stanowiący potwierdzenie przyjęcia
    dyspozycji i wypłacenie reszty pieniędzy z konta (tak, tak: wypłacili mi PO
    zamknięciu konta).

    MarcinB.

  • 4. Data: 2004-09-30 12:58:28
    Od: MariB <m...@w...pl>

    Moje doświadczenia z końca zeszłego roku w tym zakresie:

    Przybycie do oddziału 9:30
    Dopchanie się do okienka 10:15
    Przy okienku:
    1) wypełnienie papierów związaniem ze zwrotem karty VE
    2) wypełnienie papierów związaniem z likwidacją szkrzynki email i
    likwidacją usługi powiadomieniami o zmianie salda przez internet
    3) spisanie protokołu zwrócenia czeków
    4) wypełnienie wniosku o likwidację konta

    Wszytsko to musiałem wypisac na formularzach długopisem, po czym pani w
    okienku przepisiwała do systemu komputerowego, nastepnie drukowała,
    stemplowała, podpisywała, itp.

    Wyjście z banku ok 12:00.

    Poza straconymi 3 godzinami bez problemu

    Pozdrawiam
    MariB

  • 5. Data: 2004-09-30 13:12:55
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    MariB wrote:

    > Moje doświadczenia z końca zeszłego roku w tym zakresie:
    [ciach opis cierpien przy okienku]

    dzieki, takie mialem niestety przypuszczenia

    uklony

    maciek

  • 6. Data: 2004-09-30 21:19:48
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Śpiewaj sobie w trakcie 'Bój to jest ich ostatni, krwawy skończy się trud...' :-))
    JaC