  • 1. Data: 2004-09-30 09:56:16
    Temat: ograniczenie liczby kont
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    znajomy mnie nastraszyl, ze legalnie mozna miec tylko 3 albo 4 i dwa
    zagraniczne konta w banku. Nie wierze, ale wole sie upewnic, bo moze
    przepisy poprzedniego ustroju jeszcze sie ostaly. Jest tak?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 2. Data: 2004-09-30 10:02:48
    Temat: Re: ograniczenie liczby kont
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > zagraniczne konta w banku. Nie wierze, ale wole sie upewnic, bo moze
    > przepisy poprzedniego ustroju jeszcze sie ostaly. Jest tak?

    Nie, nie jest. :-)
    Jeśli masz chęć/potrzebę/kaprys, to możesz mieć naraz konta we wszystkich
    bankach w Polsce. Co do zagranicznych - polskie prawo nie reguluje ilości kont
    zagranicznych, a co do prawa innych państw - nie wiem, ale nie wydaje mi się...

    m23m

  • 3. Data: 2004-09-30 10:13:52
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    A moze znajomy sie sam boi, jest starej daty i ma jakas odraze do banków ?
    Tzn. trzyma oszczednosci w skarpecie ? :-) W sumie kiedys za bankami staly
    nazwiska ich wlascicieli, sam pamietam, jak w polowie lat 90 rodzice
    poslugiwali sie "Gawronikami" i innymi biznesmenami, mówiac, ze to
    zlodzieje, a tamto wyludzacze...

    Pzdr
    Zeus@@@

    Uzytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisal w
    wiadomosci news:nvlnl01185drn2d9mle2bkg9m2u6li1uev@4ax.com...

  • 4. Data: 2004-10-01 07:57:13
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "m23m" <m...@o...pl> wrote in message

    > Nie, nie jest. :-)
    > Jeśli masz chęć/potrzebę/kaprys, to możesz mieć naraz konta we wszystkich
    > bankach w Polsce.

    Może to jakieś zabobony ze starych czasów - jeszcze w I połowie lat 90-tych
    ubiegłego wieku zakładając ROR (np. w BZ) trza było podpisać oświadczenie że
    się nie ma RORu w innym banku...
    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 5. Data: 2004-10-01 07:59:51
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > A moze znajomy sie sam boi, jest starej daty i ma jakas odraze do
    banków ?
    > Tzn. trzyma oszczednosci w skarpecie ? :-) W sumie kiedys za bankami
    staly

    Heh, niedługo się to będzie opłacać bardziej, niż trzymanie w banku!
    Jeszcze parę opłat i będzie fajnie.

    > nazwiska ich wlascicieli, sam pamietam, jak w polowie lat 90 rodzice
    > poslugiwali sie "Gawronikami" i innymi biznesmenami, mówiac, ze to
    > zlodzieje, a tamto wyludzacze...

    No tak, przynajmniej było wiadomo, kto za tym stoi, a teraz...

    A z ta ilością kont, to w sumie niektóre banki ograniczają ilość kont
    dla jednego człowieka, np. w BGŻ jeden klient może mieć jedno konto
    jednego rodzaju. Nie wiem dlaczego tak jest, toż to czysty zarobek dla
    banku, ale ktoś takie coś wydumał.

    Grzexs