  • 11. Data: 2002-03-14 19:23:22
    Temat: Re: Odp: zamawianie kart
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 08:08:12PM +0100, aga wrote:

    > A czy w mBanku mozna zakładac np lokate 3 miesieczna?(taka typową jak w
    > innych marmurowych bankach? Moze autorowi tego artukułu o to
    > chodziło.

    Moze, ale to znaczy ze nie powinien zajmowac sie takimi porownaniami.

    > Ale
    > co z tymi kartami? Wg tego kogos funkcji tej nie ma: mBank, Volkswagen
    > Bank,Solo, Nordea,MultiBank,Inteligo, CitiDirect, Citibank:))))

    Moze chodzilo o to ze nie mozesz tego zrobic przez kanal internetowy?
    Ale czy to juz od razu jest wada?

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-03-14 22:33:03
    Temat: Re: zamawianie kart
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 14 Mar 2002 17:58:30 GMT, g...@i...com (Piotr
    Gralak) napisałbył:

    >3. niemoznosc zakladania lokat - po raz kolejny jakis ignorant
    >krytykuje najwieksza zalete mbanku. pewnie, ze mozna by zrobic ror na
    >3% i lokaty na 8,65. a tu mamy 8,65 i srodki caly czas dostepne. to ma
    >byc wada?????

    Ano wada... Jak mam kasę w portfelu, to ją wydaję... Kolega trzyma
    pieniądze na lokatach. Co przychodzi jakiś wydatek, to siedzi,
    marudzi, zastanawia się, bo żal mu zerwać lokatę. Ale dzięki temu
    oszczędza...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-03-15 08:58:15
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Mar 2002 20:08:12 +0100, "aga" <a...@i...pl> wrote:

    >A czy w mBanku mozna zakładac np lokate 3 miesieczna?(taka typową jak w
    >innych marmurowych bankach?

    Mozna założyć lokatę rocznę i zerwać, po 3,6,9 miesiacach
    Na jedno wychodzi.

    >Moze autorowi tego artukułu o to chodziło.

    Raczej został "zainspirowany" :-((

    >Ale co z tymi kartami? Wg tego kogos funkcji tej nie ma: mBank, Volkswagen
    >Bank,Solo, Nordea,MultiBank,Inteligo, CitiDirect, Citibank:))))

    Może chodzi o zamawianie przez kanał internetowy.
    (jak np w LGnet)

    BAH
    PS.
    Kto "wygrał" ten ranking ?

  • 14. Data: 2002-03-16 01:56:57
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:a6qr3g$era$1@news.onet.pl:

    > Ale fortis ma taka opcje, BZWBK tez :)

    Ja płacę z prywatnego konta dobrowolne chorobowe na konto zus - w
    Fortisie mam za darmo. :)
    Z tego co widzę Inteligo też umożliwia takie przelewy.

    --
    empeg

    {11164C9E-DC26-4656-A7D7-6E0F7DE9F7BB}

  • 15. Data: 2002-03-16 07:19:18
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>
    (news:16032002.2821D528@blurp.bzzz.pfff):
    > AMRA wrote in news:a6qr3g$era$1@news.onet.pl:
    > Ja płacę z prywatnego konta dobrowolne chorobowe na konto zus - w
    > Fortisie mam za darmo. :)
    > Z tego co widzę Inteligo też umożliwia takie przelewy.
    I LGnet, za darmo.

  • 16. Data: 2002-03-23 22:42:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Mar 2002, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ pieniądze na lokatach. Co przychodzi jakiś wydatek, to siedzi,
    >+ marudzi, zastanawia się, bo żal mu zerwać lokatę. Ale dzięki temu

    Ty, wiesz co ??
    Szukasz może kogoś na czyim koncie trzymać by kasę ?
    (też będzie marudził jak chcesz wyciągać ;>)

    Pozdrowienia, Gotfryd