  • Data: 2005-06-24 06:45:28
    Temat: zakupy w necie
    Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    przekopałam się przez archiwum grupy niestety dość trudno wyszukać
    jednoznaczną odpowiedź w gąszczu opinii i ofert banków.
    Potrzebna mi jest karta kredytowa, która będzie służyła w 99% do zakupów w
    zagranicznych sklepach internetowych, zakupie biletów lotniczych i t.d.
    Szukam karty, która w sposób maksymalny będzie zabezpieczona, lecz nie będę
    musiała płacić jakiś dużych pieniędzy związanych z obsługa karty. Tzw.
    czas bezodsetkowy, oprocentowanie jest mało istotne. Wiem, że rodzaj karty
    zależy głównie od dochodów. Zarabiam około 4000/ miesiąc. Mam nadzieję, że
    wśród pisujących tu bankowców ktoś podpowie co wybrać.
    Pozdr. Agnieszka