  • 11. Data: 2007-12-02 18:22:09
    Temat: Re: zakup mieszkania - na co zwrócić uwagę
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Gru, 13:10, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Bzdura.

    Masz racje.
    Zmienilo sie
    http://www.wspol.edu.pl/pci/base/pci_odpview.php?id=
    22

  • 12. Data: 2007-12-03 09:20:03
    Od: ~|_ukasz <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Z czynszem to chyba zalega OSOBA a nie MIESZKANIE, ale mogę być w
    > błędzie ;)

    Jesteś, zalega mieszkanie (i całe szczęście - dla wspólnoty!).
    Osoba może zalegać jedynie za media rozliczalne.

    ~|_.

  • 13. Data: 2007-12-03 21:47:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 03 Dec 2007 10:20:03 +0100, ~|_ukasz
    <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl> wrote:

    >Jesteś, zalega mieszkanie (i całe szczęście - dla wspólnoty!).
    >Osoba może zalegać jedynie za media rozliczalne.
    To pozwij mieszkanie do sądu za zaległosci. Policja doprowadzi
    mieszkanie siłą, bo samo sie nie stawi dobrowolni. ROTFL.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 14. Data: 2007-12-04 12:25:13
    Od: ~|_ukasz <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl>

    WAM pisze:

    > To pozwij mieszkanie do sądu za zaległosci. Policja doprowadzi
    > mieszkanie siłą, bo samo sie nie stawi dobrowolni. ROTFL.

    Zanim zarotflujesz - zastanów się, sprawdź, poradź prawnika.

    Kup w mojej wspólnocie zadłużone mieszkanie na paręnaście tysięcy
    i zobaczysz kto zostanie pozwany i jak szybko będzie odpowiedni
    wyrok :). Serdecznie zapraszam :>

    W każdym bądź razie przepraszam za skrót myślowy, zakładałem,
    najwyraźniej błędnie, że używanie prostego języka pomaga
    zrozumieniu treści, bo odpowiadam ludziom inteligentnym. ;) :P

    Jesli ktoś chce sprawdzić - hint: udziały
    w częściach wspólnych przypisane są lokalowi.

    pozdr
    ~|_ukasz