  • 1. Data: 2007-12-01 11:40:12
    Temat: Tesco - Lukas
    Od: "Konerad" <d...@k...chip.pl>

    Ile trwa realnie aktywacja KK tesco ?
    W materiałach piszą że do 2 dni roboczxych.
    I ciekawi mnie czy jesli wczoraj aktywowałem na infolini to nie ma szans by
    była aktywna juz w niedziele ?

  • 2. Data: 2007-12-01 12:12:21
    Temat: Re: Tesco - Lukas
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 12:40, "Konerad" <d...@k...chip.pl> wrote:
    > Ile trwa realnie aktywacja KK tesco ?
    > W materiałach piszą że do 2 dni roboczxych.
    > I ciekawi mnie czy jesli wczoraj aktywowałem na infolini to nie ma szans by
    > była aktywna juz w niedziele ?

    tak z ciekawosci

    Czy wylaczyles obowiazkowe ubezpieczenia kwotowe (jesli sa) i ile
    miesiecznie kosztuja (jesli sa)
    Czy sa jakies oplaty miesieczne za obsluge karty?
    Czy jest ubezpieczenie (i czy obowiazkowe) platne od wartosci
    transakcji w danym miesiacu (0,xx% przewaznie)?

    Jaki okres nieoprocentowanego kredytu?
    Jakie bonusy za korzystanie z karty w sklepach tedco?

    Kto wystawia karte?

  • 3. Data: 2007-12-01 14:09:58
    Od: "Konerad" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > była aktywna juz w niedziele ?

    tak z ciekawosci

    Czy wylaczyles obowiazkowe ubezpieczenia kwotowe (jesli sa) i ile

    1% zadłuzenia

    Czy sa jakies oplaty miesieczne za obsluge karty?
    Nie

    Czy jest ubezpieczenie (i czy obowiazkowe) platne od wartosci
    transakcji w danym miesiacu (0,xx% przewaznie)?

    Jaki okres nieoprocentowanego kredytu?

    Wyciag wystawiany 14ego płacisz do siudmego
    Jakie bonusy za korzystanie z karty w sklepach tedco?

    30zł na zakupy przy wydawaniu karty.

    Chyba zadne.To co mnie skusiło to 18z za rok
    Kto wystawia karte?

    Lukas

  • 4. Data: 2007-12-01 17:08:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

> [...]
    > miesiecznie kosztuja (jesli sa)
    >
    > 1% zadłuzenia
    >
    > Czy sa jakies oplaty miesieczne za obsluge karty?

    To znaczy ten 1% dalo sie wylaczyc czy nie?

    > 30zł na zakupy przy wydawaniu karty.
    >
    > Chyba zadne.To co mnie skusiło to 18z za rok
    > Kto wystawia karte?
    >
    > Lukas

    Takie sobie.
    Dla carrfoura wydali troche lepsza karte - upusty przy zakupach w
    sieci, na raty mozna brac przez caly okres posiadania karty (ale
    tylko artykuly z gazetki i oznaczone raty 0%).

    Jesli chcesz miec w pelni darmowa KK przy malych zakupach - to zobacz
    pomaranczowa w ing (100 zl miesiecznie zwalnia z oplat) lub Moneypl -
    5 transakcji w miesiacu.
    ewentualnie http://www.newsweekclub.pl/

    Dziekuje za informacje.