  • 1. Data: 2007-12-01 14:35:10
    Temat: Przelew ze Szwecji do Polski - prowizja 60 zł !!!
    Od: djumbo <d...@i...pl>

    Witam

    Ostatnio miałem przelew z banku Szweckiego na 150 zł na konto w
    FortisBank. Przyszło tylko 90 zł - jako opis było prowizja BRE - 60
    zł.

    Czy może ktoś miał podobny przypadek ? Z czym jest związana tak duża
    prowizja ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-12-01 18:04:31
    Temat: Re: Przelew ze Szwecji do Polski - prowizja 60 zł !!!
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Sprawdź, ile zarabia prezes zarządu BRE, to się dowiesz dlaczego.
    JaC

    ---

  • 3. Data: 2007-12-01 22:38:48
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ostatnio miałem przelew z banku Szweckiego na 150 zł na konto w
    FortisBank. Przyszło tylko 90 zł - jako opis było prowizja BRE - 60
    zł.

    Niestety... zresztą chorym sposobem było przesłanie takiej drobnicy
    przelewem. Miałem w wakacje zapłacić zaliczkę w podobnej wysokości za
    wakacje. Wysłałem kasę listem poleconym.

    /*-+

  • 4. Data: 2007-12-02 19:25:20
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    djumbo napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >zł.
    >
    >Czy może ktoś miał podobny przypadek ? Z czym jest związana tak duża

    Z cennikiem banku, opcją BEN nadawcy, ew. kosztami pośredników?
    Czasem jest duży rozrzut w prowizji gdy nadawca nie do końca starannie
    wpisze dane odbiorcy tzn. komunikat SWIFT ma jakieś ułomności.

    Rok temu pewien Niemic, uparł się oddać mi ok. 2,5zł które był winien.
    Zrobił przelew od siebie do ING 1 EUR i przyszło mi coś ponad 3,5zł
    Zapytałem skąd taka dziwna kwota - okazało się, że miał za darmo do
    państw UE (bo u siebie też miał akurat darmowe) przelewy w EUR.
    Mógł zażyczyć przelewu od razu w złotówkach (!) z opcją OUR ale to
    nie spełniało jakiśch standardowych wymogów i jego prowizja wyniosłaby
    w przeliczeniu na PLN ok. 120zł!

    Arek

  • 5. Data: 2007-12-04 08:50:09
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    >Czy może ktoś miał podobny przypadek ? Z czym jest >związana tak duża
    >prowizja ?

    Następnym razem skorzystaj z:
    https://www.moneybookers.com/app/?rid=526199

  • 6. Data: 2007-12-04 12:04:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "PatronX"

    > Następnym razem skorzystaj z:
    > https://www.moneybookers.com/app/?rid=526199

    jesli sytuacja ma sie powtarzac to warto po obu stronach zalozyc konto
    w Nordea Banku - przelewy wtedy sa darmowe w ramach tego samego banku
    *** blad ***