  • 1. Data: 2007-12-01 17:18:27
    Temat: BZWBK i konto oszczednosciowe ?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Jaki w tym jest haczyk?
    Poza tym ze zmienne oprocentowanie i tym ze to poprostu nowe konto obok
    standardowego naprzyklad?

    j...@p...pl gg: 207344.
    http://plfoto.com/34727/autor.html

  • 2. Data: 2007-12-01 17:29:07
    Temat: Re: BZWBK i konto oszczednosciowe ?
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Jacek23" <j...@p...pl> wrote in message
    > Witam
    > Jaki w tym jest haczyk?
    > Poza tym ze zmienne oprocentowanie i tym ze to poprostu nowe konto obok
    > standardowego naprzyklad?

    A jaki ma byc haczyk? Standardowe konto jest oprocentowane na cale 0,00% a
    oszczednosciowe na min. 4,25%

  • 3. Data: 2007-12-01 20:06:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 18:29, "bartekE320" <k...@g...com> wrote:
    > "Jacek23" <j...@p...pl> wrote in message

    > A jaki ma byc haczyk? Standardowe konto jest oprocentowane na cale 0,00% a
    > oszczednosciowe na min. 4,25%

    Przelew bezplatny na zwykle konto tylko raz w miesiacu. Potem platne.
    Nie jestem pewien, ale chyba mozna zlozyc kilka oszczednosciawych -
    przynajmniej wniosek dalej jest aktywny mimo skorzystania z niego i
    zalozenia konta oszczednosciowego.

  • 4. Data: 2007-12-01 20:25:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 12:06:12 -0800 (PST),
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:

> [...]
    > Nie jestem pewien, ale chyba mozna zlozyc kilka oszczednosciawych -
    > przynajmniej wniosek dalej jest aktywny mimo skorzystania z niego i

    *mam wrażenie, że* z KO nie można wypłacić gotówki w oddziale, poza
    zamknięciem KO. Tak mi wychodziło, gdy kiedyś czytałem zmiany w TOiP,
    ale nie jestem pewien.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 5. Data: 2007-12-01 23:11:26
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Kamilu!

    W sobotę, 1 grudnia 2007, o godz. 21:25:09, napisałeś na temat: "BZWBK i
    konto oszczednosciowe ?"
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:slrnfl3gp5.5a7.kjonca@alfa.kjonca

    > *mam wrażenie, że* z KO nie można wypłacić gotówki w oddziale, poza
    > zamknięciem KO. Tak mi wychodziło, gdy kiedyś czytałem zmiany w TOiP,
    > ale nie jestem pewien.

    Obecnie już można, bez opłat i bez limitu wykonanych wypłat.
    Przynajmniej tak z tego wynika.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11020

    --
    Hej!
    TZ

    - Washington był prezydentem Stanów Zjednoczonych, a Lincoln - USA. -

  • 6. Data: 2007-12-02 08:26:42
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    czyli co, można powierzyć parędziesiąt tysiów im? i się nie bać?

  • 7. Data: 2007-12-02 08:30:26
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    czyli co? nie bac sie i powierzyć im trochę pieniędzy czy dac se spokój?

  • 8. Data: 2007-12-02 08:35:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Gru, 09:30, "Zephyr" <z...@T...com> wrote:
    > czyli co? nie bac sie i powierzyć im trochę pieniędzy czy dac se spokój?

    A co ma byc niebezpieczniejszego niz w ofercie innych bankow?

  • 9. Data: 2007-12-02 09:29:21
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 01 Dec 2007 18:18:27 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Witam
    > Jaki w tym jest haczyk?
    > Poza tym ze zmienne oprocentowanie i tym ze to poprostu nowe konto obok
    > standardowego naprzyklad?

    Bardzo dobrze sprawdza się jako konto do spłacania kk oczywiście jeżeli
    posiada się tylko kk w BZWBK np Allekarte, Money.pl albo Newsweek.

    Xenocide

  • 10. Data: 2007-12-04 17:57:12
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    >
    > *mam wrażenie, że* z KO nie można wypłacić gotówki w oddziale, poza
    > zamknięciem KO. Tak mi wychodziło, gdy kiedyś czytałem zmiany w TOiP,

    teraz możesz we każdej chwili wypłacić gotówkę bez prowizji w kasie