  • 41. Data: 2005-09-19 12:48:28
    Temat: Re: za stary na kredyt
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

    [...]
    >BTW - argumentacja tekstu była tak cienka, że aż zadziwiająca :-)
    > Stąd moja aprobata dla decyzji ING

    Czyli dla CIebie jest normalne i godne poparcia, że najpierw bank
    *proponuje* kredyt, a później odmawia ?
    (NB ciekawe czy nie profesor nie mógłby potraktować tego jako ofertę i
    zażądać jej dotrzymania ?)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 42. Data: 2005-09-19 12:52:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 12:53:08 +0200, Glenn napisał(a):

    > tzw. moralność
    > jakkolwiek śmiesznie by to obecnie brzmiało, ma jednak swoje wyznaczniki
    > znane od tysiącleci i zaproponowane przez prof. Jedlickiego kandydatury
    > najzwyczajniej w świecie ich nie spełniają.

    Trudno się z Tobą nie zgodzić co do tradycji moralności.
    Nie jestem tylko pewien, na ile uniwersalne są jej wyznaczniki wyznawane
    akurat przez Ciebie przy ocenie innych osób; i czy ich tradycja też liczy
    tysiące lat.

    > BTW - argumentacja tekstu była
    > tak cienka, że aż zadziwiająca :-) Stąd moja aprobata dla decyzji ING ;-)

    Teraz już wiemy, że programy scoringowe w ING w pierwszym rzędzie oceniają
    teksty publikowane w prasie przez potencjalnych kredytobiorców.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 43. Data: 2005-09-19 12:55:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > *proponuje* kredyt, a później odmawia ?
    > (NB ciekawe czy nie profesor nie mógłby potraktować tego jako ofertę i

    Jeeee - obciąłeś mi smileya i walnąłeś z tzw. grubej rury - czyżbyś przez
    weekend poczucie humoru Ci wyparowało?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 44. Data: 2005-09-19 12:56:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Olin wrote:

> [...]
    >
    > Teraz już wiemy, że programy scoringowe w ING w pierwszym rzędzie
    > oceniają teksty publikowane w prasie przez potencjalnych

    Hint: smiley.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 45. Data: 2005-09-19 12:59:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 14:48:28 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Czyli dla CIebie jest normalne i godne poparcia, że najpierw bank
    > *proponuje* kredyt, a później odmawia ?

    Kompletnie zbaczasz z tematu.
    Jak ktoś stracił umiejętność odróżniania dobra i zła, i publicznie wyraża
    się pozytywnie o Belce, Hausnerze tudzież - o zgrozo - o Henryce Bochniarz,
    to potem nie powinien się dziwić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiła, ale po co ryzykować?"
    Edgar Bergen

  • 46. Data: 2005-09-19 13:00:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Olin wrote:

> [...]
    > wyraża się pozytywnie o Belce, Hausnerze tudzież - o zgrozo - o
    > Henryce Bochniarz, to potem nie powinien się dziwić.

    Otóż to :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 47. Data: 2005-09-19 18:43:37
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Kamil Jońca napisal dnia 2005-09-19 14:48:

    > (NB ciekawe czy nie profesor nie mógłby potraktować tego jako ofertę i
    > zażądać jej dotrzymania ?)

    Bardzo słuszna uwaga. Kodeks cywilny się tu kłania.

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm