  • 1. Data: 2005-09-15 16:15:41
    Temat: Falstart Allekarty
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    No i dostałem allekartę. Fajna. Tylko że w miejscu na login Allegro jest
    moje hasło do kontaktu z bankiem. Dezinfolinia twierdzi, że to ja się
    pomyliłem przy wypełnianiu wniosku. Well... zawsze najpierw podejrzewam
    błąd u siebie, więc sprawdziłem to zawczasu i... niestety, wniosek
    wypełniłem poprawnie. Cóż, pójdę popatrzeć na panienki w oddziale :)

    Michał

  • 2. Data: 2005-09-15 16:35:43
    Temat: Re: Falstart Allekarty
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości
> [...]
    > błąd u siebie, więc sprawdziłem to zawczasu i... niestety, wniosek
    > wypełniłem poprawnie. Cóż, pójdę popatrzeć na panienki w oddziale :)

    zmień hasło i po sprawie. Znając BZ WBK to albo obciążą Cię kosztami
    ponownego wydania albo wydadzą już za 3 miesiące nową :-)

  • 3. Data: 2005-09-15 17:21:14
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał Rolka napisał(a):

> [...]
    > błąd u siebie, więc sprawdziłem to zawczasu i... niestety, wniosek
    > wypełniłem poprawnie. Cóż, pójdę popatrzeć na panienki w oddziale :)

    Dostałeś w terminie? Bo zgodnie z planem miał być u mnie dzisiaj kurier i
    coś go wcięło :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-09-15 17:25:50
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Po co ci trzecia karta ?

  • 5. Data: 2005-09-15 17:50:33
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Dostałeś w terminie? Bo zgodnie z planem miał być u mnie dzisiaj kurier i
    > coś go wcięło :)

    Po Inteligo mam uraz do kurierów ;) (jak widać słusznie) więc jako
    miejsce spotkania wybrałem oddział, umowę podpisałem we wtorek (13 - to
    pewnie przez to ;), dziś przyszła karta listem zwykłym.

    Michał

  • 6. Data: 2005-09-15 17:53:30
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Po Inteligo mam uraz do kurierów ;) (jak widać słusznie) więc jako
    > miejsce spotkania wybrałem oddział, umowę podpisałem we wtorek (13 - to
    > pewnie przez to ;), dziś przyszła karta listem zwykłym.

    Aktywna czy jeszcze trzeba poczekać dzień czy dwa na aktywację?

  • 7. Data: 2005-09-15 18:09:19
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Szymon napisał(a):

    > Aktywna czy jeszcze trzeba poczekać dzień czy dwa na aktywację?

    "... Karta jest nieaktywna. Aktywacja karty następuje automatycznie
    podczas dokonywania pierwszej transakcji w bankomacie, po wprowadzeniu
    prawidłowego numeru PIN"

    Prawdopodobnie farba z napisów będzie schodzić, bo już mam wszystkie
    numery i napisy odbite na kartce.

    Expires end 09/09.

    Michał

  • 8. Data: 2005-09-15 18:34:10
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał Rolka napisał(a):

    > Expires end 09/09.

    4 lata? O siet....

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-09-15 18:41:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > 4 lata? O siet....

    W tym ostatnie dwa płatne, jak wynika z cennika.

  • 10. Data: 2005-09-15 19:14:55
    Od: "Cmykus" <c...@p...plUSUN_TO.INVALID>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > W tym ostatnie dwa płatne, jak wynika z cennika.

    Dokladnie ile ?

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Icq: 63444620 | Jid: c...@c...pl | Skype: cmykuss