  • 1. Data: 2002-10-10 07:50:34
    Temat: z życia (pewnego banku) wzięte...
    Od: "sumer" <s...@w...pl>

    Chcę opisać pewną sytuację dotyczącą obsługi klientów i ich rachunków przez
    pewien bank (bardzo duży, renomowany, etc.).
    W dniu wczorajszym mój ojciec podszedł do okienka zajmującego sie lokatami i
    oznajmił Pani , iż chciałby zlikwidować lokatę. Na to Pani po 15 minutach
    klepania w klawiaturę komputera stwierdziła, iż nie posiada on żadnej lokaty.
    Stanął zdziwiony i to bardzo (10 osób za nim w kolejce), poprosił aby jeszcze
    raz sprawdziła (minęło kolejne 15 minut) i Pani stwierdza, że nadal nie widzi
    żadnych lokat i nagle zadała pytanie, czy jest pewien, że w tym banku zakładał
    lokatę ?.

    ój ojciec spojrzał na nią troche dziwnie i się "wkurzył", wyciągnął telefon i

    oznajmił, iż dzwoni po Policję.
    Pani zbladła powiedziała aby się uspokoił i poszła po kierownika. Gdy
    przyszedł kierownik stwierdził, że ostatnio mieli zmianę systemu
    informatycznego i to może być przyczyną, iż nie widać lokaty w systemie
    bankowym. Minęło kolejne 30 minut i nagle kierownik oznajmił z wielka ulgą
    jeeeeeeest !!
    Na to mój ojciec (który także odetchnął z ulgą) poprosił o wypłatę pieniędzy,
    na to Pan Kierownik oznajmił , iż bank nie posiada w kasie 3 tys. dolarów, ale
    może wypłacić w złotówkach :-))) po kursie 3.97 zł :-))))
    Mój ojciec zaczął sie głośno śmiać i powiedział (tego nie zacytuję :-) ) -
    poprosił "ładnie" kierownika aby jednak znalazł, bo on stąd nie odejdzie.
    Kierownik powiedział po 45 minutach, że chyba znalazł odpowiednia kwotę.
    I tak po 3 godzinach stania w kolejce klient został obsłużony . A po nim
    następny (niestety ojciec odszedł jeszcze przed pytaniem klienta o swoją
    lokatę).
    Zostawiam to bez komentarza...
    Ahhh oczywiście, jaki to bank?

    BZWBK - bardzo dobry bank (podobno)...... i oferuje szeroki zakres usług :-
    )))))))))))

    Z ulotki reklamowej:

    "Bank Zachodni WBK S.A. jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, oferującym
    szeroki zakres usług bankowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dla osób
    fizycznych i prawnych.
    Bank należy do największych polskich banków - jego fundusze własne
    przekraczają 2 miliardy złotych, a aktywa wynoszą 25 miliardów złotych

    informacje finansowe, posiada również swoje udziały w podmiotach zale&iquest;nych i

    stowarzyszonych . Największym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK SA jest
    Grupa Allied Irish Banks , posiadająca 70,5 procenta akcji"

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-10 08:03:53
    Temat: Re: z życia (pewnego banku) wzięte...
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    sumer wrote:
    > Chcę opisać pewną sytuację dotyczącą obsługi klientów i ich rachunków
    > przez pewien bank (bardzo duży, renomowany, etc.).

    Interesujące (i zbieżne z moimi na przykład doświadczeniami z BZWBK), ale
    raz wystarczy wysłać, to już trzeci post.

    A możesz podać który oddział w jakim mieście?

  • 3. Data: 2002-10-10 08:57:04
    Od: Max <b...@h...com>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in

    he he jak ja bym napisal co sie tam dzieje to i tak by
    nikt nie uwierzyl :) a na wszystko kolega ma dowody pomagalem
    mu w tej sprawie , pomagali i mili ludzie z oddzialu w Warszawie
    ale chyba chcieli za bardzo pomoc bo potem nagle znikali niby
    jadac na szkolenia

    Max