  • 1. Data: 2002-10-10 06:18:33
    Temat: jakie konto ...
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    po3ebuje
    -zerowa lub bardzo niska opłata za prowadzenie
    -zero za wpłaty i wypłaty w placówce banku
    -zero lub bardzo mało za przelewy do inngo banku :)
    -jak bedzie mozna te przelewy by phone lub inet to byloby juz super :))

    niewazne
    -oprocentowanie

  • 2. Data: 2002-10-10 08:26:43
    Temat: Re: jakie konto ...
    Od: "J.B.Globalski" <j...@i...pl>

    Marcin wrote:

    > po3ebuje

    Bank Pocztowy

    > -zerowa lub bardzo niska opłata za prowadzenie

    3 zl

    > -zero za wpłaty i wypłaty w placówce banku

    0 zl

    > -zero lub bardzo mało za przelewy do inngo banku :)

    O zl

    > -jak bedzie mozna te przelewy by phone lub inet to byloby juz super :))

    listownie

    > niewazne
    > -oprocentowanie

    1,5%
    --
    JBG

  • 3. Data: 2002-10-10 09:29:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin"
> [...]
    > -zero lub bardzo mało za przelewy do inngo banku :)
    > -jak bedzie mozna te przelewy by phone lub inet to byloby juz super :))

    jeśli nie chodzi ci o zlecenia stale tylko przelewy i wplaty to
    zupelnie darmowe jest konto lokacyjne w Raiffeisen Bank
    ma wszystko o czym piszesz, jest telefon, nie ma internetu
    na dodatek jesli masz tam wiecej kasy to % tez nie jest zly
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-10 10:06:36
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Marcin wrote:

> [...]
    > -zero lub bardzo mało za przelewy do inngo banku :)
    > -jak bedzie mozna te przelewy by phone lub inet to byloby juz super :))

    http://www.lgnet.pl

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-10-10 21:18:42
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    http://www.investbank.pl/investkonto/index.html

  • 6. Data: 2002-10-11 00:08:57
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    "J.B.Globalski" <j...@i...pl> wrote in message
    > Bank Pocztowy
    E tam, kolega pytał poważnie.
    W Banku Pocztowym jest dziadostwo jak na poczcie;-)

    Poleciłbym raczej mBank, ze względu na:
    1. Brak opłat za prowadzenie
    2. Darmowe przelewy
    3. Dostęp przez internet
    4. Darmowe bankomaty Euronetu
    5. Koszt wpłacania gotówki zwróci się dzieki odsetkom, lub ewentualnie
    proponuje przelewać pieniądze - przelewem z innego konta.

  • 7. Data: 2002-10-14 11:20:00
    Od: "J.B.Globalski" <j...@i...pl>

    A.S. wrote:

    > "J.B.Globalski" <j...@i...pl> wrote in message

    > E tam, kolega pytał poważnie.

    Moja odpowiedz jest jak najbardziej powazna.

> [...]

    > 5. Koszt wpłacania gotówki zwróci się dzieki odsetkom, lub ewentualnie
    > proponuje przelewać pieniądze - przelewem z innego konta.

    Radzilbym uwaznie przeczytac wymagania jakie mialoby spelniac to konto.
    Powyzsza liste cech mBanku moznaby wpisywac w odpowiedzi na kazdy post z
    cyklu "jakie konto?", dlatego opis pozadanych cech w tym wypadku
    pozwolil na "dopasowanie oferty" - i BP jest tutaj odpowiedni.

    --
    JBG