  • 1. Data: 2012-07-03 15:05:32
    Temat: Karta Prepaid i PEKAO SA :)
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    Jako, że uwielbiam banki jako instytucje "zaufania publicznego" to
    kwiatki w nich wystepujące tym bardziej mnie cieszą.

    Na pamiątkę Euro 2012 we Wrocławiu wziąłem sobie kartę prepaid Pekao SA
    z ichniego stanowiska.
    Wpłata 10 zł przy zakupie ok. godz. 21 była widoczna od razu na rachunku
    karty.

    A dzisiaj dokonałem próbnego przelewu i właśnie jestem po rozmowie z
    ichniejszą ifolinką - która sporo się musiała nakonsultować.
    Okazuje się, że zapis w ichnim regulaminie o księgowaniu środków na
    rachunku karty "niezwłocznie" po uznaniu rachunku w PEKAO SA ma jak to
    bywa wieloraki wymaiar.
    Jak by kogoś to interesowało to przelewy (nawet wewnętrzne) zasilają
    rachunek techniczny karty w godzinach: 10, 12, 13, 14, 15, 18.
    Dodatkowo przelew wewnętrzny (sic!) nadany po godz. 17 na pewno nie
    zostanie zaksięgowany w tym samym dniu :)
    Wpłaty gotówkowe natomiast odbywają się "niezwłocznie". Przy czym
    definicji tej niezwłoczności dla wpłat w banku nia dało się ustalić.
    Idąc jednak tropem kas w "fan zone" można przyjąć, że jednak online.

    Oczywiście tego typu informacje o przelewach można się dowiedzieć
    wyłącznie indywidualnie :) gdyż regulamin ich nie zawiera.
    Bank na życzenie przesyła takie info na @ :) :)

    Oczywiście infolinka zauważyła, że rachunek techniczny karty to ni e
    jest zwykły rachunek i stąd inne traktowanie przelewu wewnętrznego.

    Czekam na informacje od nich gdzie takie szczegółowe info - a ważne dla
    posiadacza karty - jest zamieszczone, bo warto to wiedzieć :)
    Jako, że to karta czysto pamiątkowa powyższe wypociny mają charakter
    poznawczy.

    Byłem już kiedyś klientem tegoż banku i od zamierzchłych czasów chyba
    niewiele się zmieniło :) to tylko mnie to niezmiennie "cieszy".
    Bycie klientem tego banku na pewno dostarcza wielu ciekawych wrażeń :)

  • 2. Data: 2012-07-03 15:14:18
    Temat: Re: Karta Prepaid i PEKAO SA :)
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-07-03 15:05, dwr pisze:
> [...]
    > kwiatki w nich wystepujące tym bardziej mnie cieszą.
    >
    > Na pamiątkę Euro 2012 we Wrocławiu wziąłem sobie kartę prepaid Pekao SA
    [...]
    I tytułem uzupełnienia.
    Przelew wewnętrzny z godziny ok. 14:30 nie jest zaksięgowany na rachunku
    karty.
    Może ;) będzie po 18.

    Jako użytkownik kart tego typu z BZ WBK jednak przyzwyczajony jestem do
    innych "standardów", mimo że hiszpański obecnie bank to żaden ideał.

  • 3. Data: 2012-07-03 16:00:58
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

> [...]
    > z ichniego stanowiska.
    > Wpłata 10 zł przy zakupie ok. godz. 21 była widoczna od razu na rachunku

    [...]
    Na plus, że szybcy sa :)

    "Szanowny Panie,

    uprzejmie informujemy, że wpłaty na karty Prepaid MasterCard UEFA 2012
    oraz przelewy z rachunków prowadzonych w Banku Pekao SA księgowane są od
    poniedziałku do piątku kilka minut po następujących godzinach: 10:00,
    12:00, 13:00, 14:00, 15:30 oraz 18:00.

    Natomiast w przypadku przelewów z innych banków należy wziąć pod uwagę
    dodatkowo godziny sesji ,,przychodzących" do Banku:

    I sesja - 11:00 przelewy przychodzące do Banku w sesji I są księgowane
    na rachunkach Klientów w godzinach 12:00-15:00;

    II sesja - 15:00 przelewy przychodzące do Banku w sesji II są księgowane
    na rachunkach Klientów w godzinach 16:00-17:00;
    III sesja - 17:30 przelewy przychodzące do Banku w sesji III są
    księgowane na rachunkach Klientów w godzinach 18:00-20:00.

    Wyrażamy nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

    Z przyjemnością odpowiemy na kolejne pytania"

    Co nie zmienia faktu, że REGULAMIN nic o tym nie mówi.

  • 4. Data: 2012-07-03 18:50:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jul 2012 15:05:32 +0200, dwr napisał(a):

> [...]
    > kwiatki w nich wystepujące tym bardziej mnie cieszą.
    >
    > Na pamiątkę Euro 2012 we Wrocławiu wziąłem sobie kartę prepaid Pekao SA

    Kartę MC prepaid Auchan też obsługuje Pekao (znaczy rachunek karty tam
    jest) ale tam po przelaniu środków pojawiają się one na karcie w
    przeciągu 2-3 dni, więc tutaj nie jest jeszcze tak źle ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-07-03 19:00:35
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-07-03 18:50, xbartx pisze:

    > Kartę MC prepaid Auchan też obsługuje Pekao (znaczy rachunek karty tam
    > jest) ale tam po przelaniu środków pojawiają się one na karcie w
    > przeciągu 2-3 dni, więc tutaj nie jest jeszcze tak źle ;)
    :)
    To jednak wole BZ :)
    wpłata od ręki, przelewy wewnętrzne od ręki. Pozostałe w godzinach
    przychodzących sesji - także całkiem szybko.

  • 6. Data: 2012-07-03 20:45:14
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    xbartx wrote:

    > Kartę MC prepaid Auchan też obsługuje Pekao (znaczy rachunek karty
    > tam jest) ale tam po przelaniu środków pojawiają się one na karcie w
    > przeciągu 2-3 dni, więc tutaj nie jest jeszcze tak źle ;)

    W Oszą tez mozna - kasa jest od razu po wplacie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl