  • 1. Data: 2010-09-08 11:53:12
    Temat: wypowiedzenei ekarty w mBanku
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    W jaki sposob skutecznie zrezygnowac z eKarty (tej przezroczystej) w mBanku?
    Czy jak ja zastrzege, to moge od razu zlozyc dyspozycje nieodnawiania?
    Marx

  • 2. Data: 2010-09-08 16:42:18
    Temat: Re: wypowiedzenei ekarty w mBanku
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    On 8 Wrz, 13:53, Marx <M...@n...com> wrote:
> [...]
    > Czy jak ja zastrzege, to moge od razu zlozyc dyspozycje nieodnawiania?

    Dzwonisz na partyline i składasz dyspozycję zamknięcia karty.

  • 3. Data: 2010-09-08 17:42:46
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "maciekmouse"
    .googlegroups.com

    > Dzwonisz na partyline i składasz dyspozycję zamknięcia karty.

    a po co tak kombinować - niech kolega zaloguje się do serwisu transakcyjnego
    i z jego poziomu zastrzeże kartę.

  • 4. Data: 2010-09-09 06:46:54
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 08.09.2010 19:42, Pirx wrote:
    > "maciekmouse"
    .googlegroups.com

    > a po co tak kombinować - niech kolega zaloguje się do serwisu
    > transakcyjnego i z jego poziomu zastrzeże kartę.
    pytanie brzmi - czy po zastrzezeniu nie wysla mi nowej karty, jeszcze
    dodatkowo kasujac za jej wystawienie?
    Marx

  • 5. Data: 2010-09-09 07:31:16
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "Marx" news:pfcml7-m9m.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl

    > pytanie brzmi - czy po zastrzezeniu nie wysla mi nowej karty, jeszcze
    > dodatkowo kasujac za jej wystawienie?

    nie, nic z tych rzeczy. Zastrzegasz kartę z poziomu serwisu transakcyjnego i
    masz spokój.