  • 1. Data: 2010-09-08 07:29:52
    Temat: kredyt na nieruchomość za granicą
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    Witam

    Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za granicą?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-08 07:54:53
    Temat: Re: kredyt na nieruchomość za granicą
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " squonk" <s...@g...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za
    > granicą?

    Wydaje mi sie, ze czegos takiego powinno sie szukac w bankach o sieci
    miedzynarodowej np. HSBC, ktore oferuja bankowosc i konta w innych krajach.
    Watpie, zeby takie kredyty byly dostepne w standardowej ofercie polskich
    bankow.

  • 3. Data: 2010-09-08 08:08:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " squonk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    >
    > Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za
    > granicą?

    A zabezpieczeniem ma być właśnie ta kupowana nieruchomość czy jakaś inna w
    Polsce?

  • 4. Data: 2010-09-08 08:32:26
    Od: "squonk" <s...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > A zabezpieczeniem ma być właśnie ta kupowana nieruchomość czy jakaś inna w
    > Polsce?

    obie opcje są możliwe

  • 5. Data: 2010-09-08 08:44:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "squonk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > obie opcje są możliwe

    Dla pierwszej opcji nie ma oferty standardowej w żadnym banku w pl (z całą
    pewnością nie było pół roku temu, nie sądzę aby uległo to zmianie).

    Dla drugiej opcji (zabezpieczeniem będzie hipoteka wpisana na innej polskiej
    nieruchomości) w zasadzie większość banków będzie w stanie coś zaoferować.
    Mam wrażenie, że bankiem pierwszego wyboru mogłoby być BZWBK, o ile nie
    przeszkadza ich ortodoksyjne podejście do wyliczania zdolności kredytowej.
    Tylko zdecydowanie warto udać się do jakiegoś "większego" oddziału, bo w
    małych oddzialikach osiedlowych takie zagadnienie może wywołać panikę i
    reakcję obronną w postaci "niedasię".

    Zasadniczo większość banków jest w stanie takiego kredytu (w gorszej wersji
    pożyczki hipotecznej) udzielić, więc nie ma specjalnych przeciwwskazań aby
    pytać o to "wszędzie". Zagadnienie jest i tak na tyle niestandardowe, że
    uzyskana konkretna oferta będzie od parametrów obu nieruchomości oraz
    zdolności kredytowej i humoru osób podejmujących decyzję kredytową i
    zasadniczo nieprzewidywalna. Tak więc nie sądzę aby dało się w sensowny
    sposób skierować Cię do konkretnego banku jako potencjalnie najlepszego do
    tego celu.

    Może Zespół BZWBK się wypowie w wątku.

  • 6. Data: 2010-09-08 08:58:58
    Od: "squonk" <s...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
    > sposób skierować Cię do konkretnego banku jako potencjalnie najlepszego do

    pytałem wczoraj w macierzystym Lukasie - brak oferty

  • 7. Data: 2010-09-10 09:52:50
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > Może Zespół BZWBK się wypowie w wątku.

    Istnieje taka możliwość w Banku Zachodnim WBK, ale tylko pożyczką
    hipoteczną. Więcej na jej temat
    http://indywidualni.bzwbk.pl/kredyty/hipoteczne/pozy
    czka/pozyczka-hipoteczna.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 8. Data: 2010-09-10 22:16:25
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik " squonk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy działa w PL bank oferujący kredyty hipoteczne na nieruchomości za
    > granicą?

    Zeby zabezpieczyc sie na tej zagranicznej nieruchomosci to bedzie ciezko.
    Notomiast jak masz jakas nieruchomosc w Polsce, na ktora mozna hipoteke
    zrobic to powinno "dacsie" w wiekszosci bankow. A jak mimo wszystko
    "niedasie", to idz do Getin Noble tam sie da prawie wszystko (jak trafisz
    na kumtego doradce ds. kredytow hipotecznych) :)

    Thomas