  • 1. Data: 2018-02-17 00:49:34
    Temat: Planetcash a mBank
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy to jakaś norma, że bankomat planetcash nie umie wypłacac z
    mBanku? Mam takiego jednego na oku. Jakoś czas temu próbowałem
    wyplacic 2000 - transakcja nie udana. Zignorowałem sądząc, ze może
    ta dziwna siec ma jakieś limity i tak sporej sumy nie umie. Ale mu
    odpuściłem bo niedaleko był Euronet.
    Dziś bliżej miałem do Eronetu, ale znowu mu podajnik zablokowałem,
    więc podtreptalem do już znajomego planetcash. Żądanie wypłaty 1000 -
    myśli mysli, bez żadnego komunikatu na ekranie oddał kartę i zrobił
    wydruk "transakcja niemożliwa". No to próba 200pln - to samo. Dzwonię
    na mlinie już mocno zaciekawiony. Pani sprawdza i okazuje się, że
    widzi tylko próbę i zwrot Euronetu (gdzie popsułem podajnik żądając
    zbyt wiele) a kolejnych prób z planetcash w ogóle nie ma w systemie
    (!). Atrapa jakaś a nie bankomat? :)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-02-17 09:19:28
    Temat: Re: Planetcash a mBank
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 00:49, Marek pisze:
> [...]
    > próbę i zwrot Euronetu (gdzie popsułem podajnik żądając zbyt wiele) a
    > kolejnych prób z planetcash w ogóle nie ma w systemie (!). Atrapa jakaś

    Trezba było spytać Panią czy w ogóle trafiają w systemie na wypłaty z
    plantcash.
    Wtedy wiedziałbyś czy cały system nie widzi mbanku czy tylko ten
    bankomat uszkodzony

  • 3. Data: 2018-02-17 09:47:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 lutego 2018 09:19:29 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Trezba było spytać Panią czy w ogóle trafiają w systemie na wypłaty z
    > plantcash.
    > Wtedy wiedziałbyś czy cały system nie widzi mbanku czy tylko ten
    > bankomat uszkodzony

    A czy dla bankomatu ma znaczenia z jakiego banku jest karta czy może jednakn
    organizacja płatnicza(visa, mc, itp)?

  • 4. Data: 2018-02-17 12:11:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > próbę i zwrot Euronetu (gdzie popsułem podajnik żądając zbyt wiele) a
    > kolejnych prób z planetcash w ogóle nie ma w systemie (!). Atrapa jakaś

    Czytałem kiedyś o atrapach, które zbierają dane z karty i PINy.
    P.G.

  • 5. Data: 2018-02-17 15:37:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 09:47, Kris pisze:

    > A czy dla bankomatu ma znaczenia z jakiego banku jest karta czy może jednakn
    organizacja płatnicza(visa, mc, itp)?

    Nie wiem. Ani tego czy bank jest jakoś "widziany" przez bankomat ani czy
    ma to jakieś znaczenie.

  • 6. Data: 2018-02-17 18:35:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Feb 2018 09:19:28 +0100, cef <c...@i...pl> wrote:
    > Trezba było spytać Panią czy w ogóle trafiają w systemie na wypłaty
    > plantcash.

    Jak mi powiedziała, że ona mieć widzi takich szczegolow jaj "rodzaj"
    bankomatu to już odechciało mi się z nią gadać.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2018-02-17 22:38:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 lutego 2018 18:36:22 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Jak mi powiedziała, że ona mieć widzi takich szczegolow jaj "rodzaj"
    > bankomatu to już odechciało mi się z nią gadać.

    A jakiej odpowiedzi oczekiwałes?

  • 8. Data: 2018-02-18 07:40:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 18:35, Marek pisze:

    > Jak mi powiedziała, że ona mieć widzi takich szczegolow  jaj "rodzaj"
    > bankomatu to już odechciało mi się z nią gadać.

    Widocznie miała za niskie krzesło.

  • 9. Data: 2018-02-18 22:29:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Feb 2018 13:38:31 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A jakiej odpowiedzi oczekiwałes?

    Takiej, która pozwoli zdiagnozować prawdopodoną przyczynę braku
    możliwości wypłaty.

    --
    Marek