  • 1. Data: 2003-06-12 18:01:38
    Temat: wyniki konkursu "karta Pani ING" już w kioskach ...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    dzisiaj w kiosku pojawił się lipcowy numer Pani w której są wyniki
    wygrało hasło "Bądź Panią swoich zachcianek"
    mi się bardzo podoba
    wygrała oczywiście kobieta :))

    no i jest czarno na białym (a raczej na różowym), 151 osób, które dostały
    151 zł :)
    ciekawe czy można to traktować jako tytuł wykonawczy dla komornika do
    ściągnięcia należności od ING :)) , bo ja jeszcze nie mam kasy na kacie
    (żona też nie, a oboje jesteśmy na liście zwycięzców)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-13 09:48:34
    Temat: Re: wyniki konkursu "karta Pani ING" już w kioskach ...
    Od: m...@p...onet.pl

    Ale Ty jestes zachlanny na te 151 zl! Co innego jakby w gre wchodzil samochod,
    ale tylko pare groszy na jedne zakupy? Ciesz sie, ze chociaz dostales karte za
    darmo :-)
    Wygrywalem w roznych konkursach i zwykle trzeba bylo czekac cierpliwie na
    nagrode, nawet po kilka miesiecy od ogloszenia wynikow. Srednio zwykle trzeba
    czekac do dwoch miesiecy.
    A jesli juz chcesz gdzies to zaskarzyc, to idz z tym najlepiej do arbitra
    bankowego. Ale trzeba wpierw wniesc oplate, aby arbiter chcial sie ruszyc ...