  • 1. Data: 2003-06-12 16:43:23
    Temat: Podwyzki w BZWBK od 1 sierpnia - LOL :->
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Ostatnie chyba jakos na wiosne byly czy mnie pamiec myli :-)) ?

    Z ciekawszych rzeczy zmiana opłat za prowadzenie:

    Konto24 - 6 zł (było 5 zł)
    Konto24 Plus - 8 zł (było 7 zł)
    Konto avista - 5 zł (hm... było 3 zł?)
    Konto Debiut/Absolwent - 3 zł (było 1,5 zł)
    Konto24 Young - 1 zł (było 0)
    Konto Młodzieżowego WBK - 1 zł (było 0)
    Konto osobiste walutowe - 1 zł (było 0)

    Studenckie widac zostawili jeszcze darmowe, czyli musze się przejść
    polikwidować tylko rachunki walutowe bo mi 2 zeta skoszą...

    Nowość - automatyczna spłata KK z konta - za opłatą!!! - 1,20 zł :-)
    (to już od 16 czerwca)

    Do tego kilka mniejszych zmian (w tym stała opłata za obce bankomaty
    - czyli idą zgodnie z panującą tendencją).

    Do tego ZMIANY w rodzajach KK - wprowadzają MasterCarda (wreszcie) i zamieniaja
    Classic na Silver. Więcej szczegółów pod adresem:

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1617/template/news%2CV
    iew.wm/xnavi/6260/message/6260/style/nowosci_view_ma
    in/nazwa/klienci

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-06-12 18:06:49
    Temat: Re: Podwyzki w BZWBK od 1 sierpnia - LOL :->
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Do tego ZMIANY w rodzajach KK - wprowadzają MasterCarda (wreszcie) i
    zamieniaja
    > Classic na Silver. Więcej szczegółów pod adresem:

    Ale Mastercarda Idea Profit nie będzie, dalej Visa i oczywiscie rozliczana
    przez dolary :( Na moje pytanie, czy przewidują może rozliczanie tej Visy
    przez euro niedysponentka powiedziala, ze to sie nie da i że na całym
    świecie karty Visa są rozliczane przez dolary , buhahahaha
    Tylko szkoda, że nikt tam nie pomyślał, że te karty co-brandowe, też mogłyby
    być mastercardami :(
    Pozdr.
    MM

  • 3. Data: 2003-06-12 18:29:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bcaalu$efs$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Konto osobiste walutowe - 1 zł (było 0)

    Gdzie jest teraz jeszcze bezplatne w GBP?
    (Super byloby z podgladem przez net. Nie musi byc oprocentowane.)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-12 22:41:54
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Gdzie jest teraz jeszcze bezplatne w GBP?
    > (Super byloby z podgladem przez net. Nie musi byc oprocentowane.)

    Ja sie przenioslem z EUR i USD do KB i mam podglad via inet.
    Ale nie wiem czy nie majac ROR'u mozna dostac KB Karte.
    Musisz sie spytac.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-06-13 12:27:05
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Tak sobie myślałem nad walutowymi w BZ WBK. Dużo oddziałów we Wrocławiu i
    nawet w Koziej Wólce Bystrzycko Kłodzko Kudowsko Śląskiej. I tak myślałem, że
    warto tam parę EUR upchnąć. Teraz widzę, że trzeba raczej do KB.
    A kiedy wirtualne wprowadzą rachunki walutowe? Najkorzystniej byłoby chyba w
    Inteligo. Tylko, żeby przyjmowali wpłaty/wypłaty w PKO. I oczywiście taki
    rachunek musiałby być prowadzony za free. No, może pod jednym warunkiem, że
    saldo nie może spaść po niżej 100 EUR/USD :-)