  • 11. Data: 2002-01-03 19:01:02
    Temat: Re: wybor konta walutowego?
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Lidka"

    > A o ile mnie pamięć nie myli, to od tego roku
    > w oddziałach Citi za granicą wypłaty Maestrem
    > są bezprowizyjne. Dobrze pamiętam? :)

    zauważyłem że NORDEA daje darmowe wypłaty we wszystkich bankomatach
    zagranicznych z grupy Nordea. Tyle że pewnie ich VE nie jest przywiązana do
    konta walutowego i odbywa sie to z przeliczeniami.
    Sam w Helsinkach z takiego bankomatu forse pobierałem
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-01-03 19:39:28
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Lidka"
    > A ja już kiedyś robiłam jedno podejście do otworzenia
    > w Citi konta walutowego z podpiętym do niego Maestrem.
    > Po długiej rozmowie telefonicznej i kilkukrotnym tłumaczeniu
    > o co mi chodzi (a rozmawiałam chyba z trzema różnymi
    > ofermami - kolejno odsyłana od jednego do drugiego)
    > dałam sobie spokój. Chyba czas na drugie podejście... :)

    a jestes przekonana, ze Maestro moze byc pod taki walutowy podpiete?
    moze tylko jakas VC (tak jak w pekaosa czy pkobpsa)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-01-03 20:08:48
    Od: "Lidka" <m...@i...pl>

    > a jestes przekonana, ze Maestro moze byc pod taki walutowy podpiete?
    > moze tylko jakas VC (tak jak w pekaosa czy pkobpsa)

    Tego właśnie dokładnie nie wiem. Ktoś kiedyś na grupie
    pisał, że podobno można, ale nikt w Citi nie potrafił tego
    wykonać (ale też nikt nie powiedział, że to niemożliwe).

    L.

  • 14. Data: 2002-01-04 07:47:11
    Od: Michal Gorski <m...@b...onet.pl>

    Lidka wrote:

    > Tego właśnie dokładnie nie wiem. Ktoś kiedyś na grupie
    > pisał, że podobno można, ale nikt w Citi nie potrafił tego
    > wykonać (ale też nikt nie powiedział, że to niemożliwe).
    >
    > L.

    Nie wiem jak jest teraz ale wyplacalem kartą Cirrus
    na poczatku historii Citi FRF-y we Francji i bylo bez prowizji
    i bezposrednio z konta prowadzonego we frankach.

    Michal