  • 1. Data: 2002-01-03 06:55:04
    Temat: format numeru konta (przelew z mBanku)
    Od: Laik <...@b...pl>

    witam.
    nie moge znalezc w faq mbanku - jak sie podaje numer konta w celu
    dokonania przelewu z mbanku na konto w pekao sa?
    bez kresek, zapewne?
    z tymi wszystkimi dziwnymi numerami typu 0000 i 211112 po numerze
    banku i konta?
    no i ostatnie - 2 pierwszych cyfr kontrolnych nie dostalem poki co z
    pekao...
    dzieki z gory.
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 2. Data: 2002-01-03 07:20:43
    Temat: Re: format numeru konta (przelew z mBanku)
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Laik" <...@b...pl> napisal w wiadomosci
    > witam.
    > nie moge znalezc w faq mbanku - jak sie podaje numer konta w celu
    > dokonania przelewu z mbanku na konto w pekao sa?
    > Laik

    Ja podaje numer bez kresek i spacji z wszystkimi "dziwnymi cyframi" bez
    cyfr kontrolnych i przelewy dochodza.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-01-03 08:17:31
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "bwwald" <b...@p...onet.pl>.
    W wiadomości z Thu, 3 Jan 2002 08:20:43 +0100 przeczytalem:

    >Ja podaje numer bez kresek i spacji z wszystkimi "dziwnymi cyframi" bez
    >cyfr kontrolnych i przelewy dochodza.

    dziekuje.
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 4. Data: 2002-01-03 08:37:30
    Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl>

    bwwald wrote:

    > Uzytkownik "Laik" <...@b...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Ja podaje numer bez kresek i spacji z wszystkimi "dziwnymi cyframi" bez
    > cyfr kontrolnych i przelewy dochodza.

    A ja podalem tyle, ile pamietalem: 124XXXXX-XXXXXXXX, czyli 8 cyfr
    oddzialu i 8 cyfr numeru eurokonta. Tez dochodzi. Z kreska w srodku.

    Jacek

  • 5. Data: 2002-01-03 08:51:47
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C34184A.BE44B022@hector.com.pl...
    > A ja podalem tyle, ile pamietalem: 124XXXXX-XXXXXXXX, czyli 8 cyfr
    > oddzialu i 8 cyfr numeru eurokonta. Tez dochodzi. Z kreska w srodku.
    >
    > Jacek

    Jak sie ma taka pamiec.... :) Mozna i tak - nawet szybciej.
    Ja nie pamietam nawet tych 8 cyfr, chociaz konto nam od kilku lat. Przy
    okienku zawsze wyciagam maestro, na ktorej jest napisany numer konta. Wole
    pamietac piny, numery identyfikacyjne i hasla do kont wirtualnych.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-01-03 10:51:44
    Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl>

    bwwald wrote:

    > Użytkownik "Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:3C34184A.BE44B022@hector.com.pl...
    >
    > Jak sie ma taka pamiec.... :) Mozna i tak - nawet szybciej.

    He, he. Pamiec mi sie wyrobila od uzywania Teleserwisu Pekao. Zeby
    przelewac do mBanku.

    J.A.

  • 7. Data: 2002-01-04 06:20:37
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "Radek B" <r...@k...chip.inv.pl>.
    >Mozna z kreskami ale bez ostatnich 0000. Mozna tez bez kresek.

    to moze podrążę temat :)
    czy zlecony przez www przelew jest dalej przetwarzany automatycznie
    czy tez ktos jeszcze w mBanku to weryfikuje lub... przepisuje(?!)
    --
    pozdrawiam
    Laik