  • Data: 2009-12-17 11:40:00
    Temat: wybor konta osobistego
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chce zamienic marmurkowe konto w PKO BP na konto z dostepem internetowym.
    Znam konto w ING, Lucas i MBank i mi nie pasuja, wiec moze ktos doradzi
    cos innego.

    1. Moze byc platne, ale nie za duzo.
    2. Dostep przez internet - darmowe lub niedrogie przelewy
    3. Zakladanie lokat/kont oszczednosciowych/antybelkowych przez internet
    (niekoniecznie najwyzszy procent ale w miare sensowny) - im wiecej opcji
    tym lepiej
    4. Konto bedzie malzenskie ;) wiec musi byc sensowna metoda autoryzacji
    dwoch roznych osob, oczywiscie kasa ma byc dostepna dla obu osob, a nie
    dwa osobne konta
    5. Darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow - to koniecznosc, i tylko
    powszechnosc bankomatow PKO BP tak dlugo trzymala mnie w tym banku
    6. Milo widziane darmowe subkonta (choc w tym wypadku uzywam w ING
    rachunkow OKO i sie sprawdzaja)
    7. Serwis internetowy niezawodny i ergonomiczny (Polbank odpada...)
    8. Mile widziana internetowosc 24h/dobe, a nie tak jak ING ze online to
    on jest tylko 8-18 w dni robocze, i po tym czasie nawet przelewy
    wewnetrzne nie chodza, telefonu sie nie doladuje ani za towar w sklepie
    netowym nie zaplaci.

    W sumie to moze ktos poda liste banakow z darmowymi wyplatami z
    dowolnych bankomatow i bedzie z gorki
    Marx