  • 1. Data: 2005-04-13 13:09:04
    Temat: wybor banku online
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij/@konto./wytnij/pl>

    Witam potrzebuje wybrac bank oczywiscie dostep online itp
    gownie zalezy mi na darmowych przelewach i jak najmnijszych kosztach
    utrzymania
    i dobrze by bylo zeby mozna bylo zalozyc konto wspolne tak dla 3 osob cos
    jak w Inteligo
    dobrze by tez bylo jak by bank mial jaks sensowna siec bankomatow
    i jeszcze sprawa przelewow zeby docieraly szybciej niz np w inteligo
    gdzie przelew zrealizowany po poludniu do innego banku
    dochodzi dopiero na dzien nastepny
    aha inteligo i mbank juz mam wiec cos innego :)

    pozd

  • 2. Data: 2005-04-13 13:28:33
    Temat: Re: wybor banku online
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    budweiser napisał(a):

    > i jeszcze sprawa przelewow zeby docieraly szybciej niz np w inteligo
    > gdzie przelew zrealizowany po poludniu do innego banku
    > dochodzi dopiero na dzien nastepny

    Nie wiem czy wiesz, ale konto inteligo to "bank" w którym aby załapać
    się na ostatnią sesję wychodzącą w ciągu dnia, możesz zlecić przelew
    stosunkowo późno. Jeżeli się nie zmieścisz to bank jedynie zablokluje
    środki. W większości innych banków, aby przelew wyszedł tego samego
    dnia, należy złożyć dyspozycję DUŻO wcześniej, a jeśli nie zdążysz, to
    bank i tak wyksięguje kwotę z Twojego rachunku, mimo, iż jej nie wysłał...

    Tak więc w tym punkcie cieżko będzie Ci znaleźć cokolwiek lepszego, bo
    jest to "mocna strona" inteligo...

  • 3. Data: 2005-04-13 13:29:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    budweiser <budweiser/wytnij/@konto./wytnij/pl> wrote:
    > aha inteligo i mbank juz mam wiec cos innego :)

    multi, moze DB PBC, jak masz wiecej kasy to Lukas

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-04-13 14:27:45
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij/@konto./wytnij/pl>

> [...]
    > należy złożyć dyspozycję DUŻO wcześniej, a jeśli nie zdążysz, to bank i
    > tak wyksięguje kwotę z Twojego rachunku, mimo, iż jej nie wysłał...

    tzn kiedy kasa dojdzie fizycznie ?
    bo jak wplacam na inne konta tak po 13 to juz mi wyskakuje
    ze zrealizuja dnia nastepnego i kasa dopiero nastepnego dnia jest na koncie

  • 5. Data: 2005-04-13 14:37:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    budweiser napisał(a):

    > tzn kiedy kasa dojdzie fizycznie ?

    To już zależy od banku odbiorcy tylko i wyłącznie.

    > bo jak wplacam na inne konta tak po 13 to juz mi wyskakuje
    > ze zrealizuja dnia nastepnego i kasa dopiero nastepnego dnia jest na koncie

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-przele
    wy.htm