  • 11. Data: 2004-11-26 13:19:57
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy ktoś korzystał ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie siej niezdrowej atmosfery...

    No jeżeli ostrzeżenia przed zaufaniem do nieznanej firmy, której jedynym
    kontaktem jest adres w mieszkaniu i numery GG nazywasz "sianiem niezdrowej
    atmosfery" to gratuluję wiary w ludzi

    > Wielokrotnie korzystałem i nigdy nie
    > zostałem oszukany, podobnie moi znajomi. Fakt że kursy wg których
    > rozliczane są waluty są chyba wzięte z kapelusza...

    Jakie kwoty przesyłałeś? I przede wszystkim nadal nie masz żadnej gwarancji,
    że kolejna transakcja (na większą kwotę jak juz nabierzesz zaufania) nie
    poleci w kosmos. I jak odzyskasz pieniądze, gdy okaże się, że nazwiska są
    niekoniecznie prawdziwe, mieszkanie było wynajęte albo w ogóle ten adres nie
    isniał? Naiwność ludzka nie zna granic

  • 12. Data: 2004-11-26 16:00:17
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Nov 2004 07:02:59 +0100, "grzegorz" <w...@w...pl>
    wrote:

    >wystarczy pojechac i zobaczyc
    No ja mam za daleko :)

    >na grupie chyba sa ludzie z Bydgoszczy
    Myslalem ze ktos jest pewien tego co pisze.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 13. Data: 2004-11-26 22:18:33
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Info" <a...@o...pl> wrote:
    > Dzieki za odpowiedz na grupie dyskusyjnej.
    > mam pytanie dotyczące długości i czasu załatwiania przez ta fime spraw .

    Ja nie czekałem nigdy dłużej niż 12-15 godz. (nie wliczając weekendów)

    > i Jak dawno pan kozystał z ich usług??.

    Nie pamiętam, z miesiac temu...

    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones

  • 14. Data: 2004-11-26 22:25:56
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote:
    > No jeżeli ostrzeżenia przed zaufaniem do nieznanej firmy

    A podaj mi jakąś "znajomą" firmę?

    > której jedynym kontaktem jest adres w mieszkaniu i numery
    > GG nazywasz "sianiem niezdrowej atmosfery" to gratuluję wiary
    > w ludzi

    A dziękuję, jeszcze się nie przejechałem...

    > Jakie kwoty przesyłałeś?

    Nieduże, jednorazowo kilkanaście, kilkadziesiąt $ lub funtów - to
    fakt...

> [...]
    > nazwiska są niekoniecznie prawdziwe, mieszkanie było wynajęte
    > albo w ogóle ten adres nie isniał? Naiwność ludzka nie zna

    Podjąłem to ryzyko bo PayPal jest najszybszym sposobem opłacenia
    wygranej aukcji. Wyszedłem z założenia że osobom oferującym pośrednictwo
    nie będzie się opłacało nikogo oszukać z tego powodu, że zaraz
    podniósłby się larum (m.in. tu), że oszuści, bandyci i tak dalej...
    Słowem straciliby potencjalnych klientów... Znasz zasadę że jeden
    niezadowolony/oszukany klient więcej może przynieść szkody niż jeden
    zadowolony pożytku? ;))
    Trochę pozytywnego nastawienia... :))
    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 15. Data: 2004-11-26 23:39:10
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 14:19:57 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >niekoniecznie prawdziwe, mieszkanie było wynajęte albo w ogóle ten adres nie

    Jak to nie istnieją ? :-)

    Są numery GG: DANIEL : 1113062 PIOTR : 3155674
    Firma znana za granicą (prawie milion dolarów obrotu):
    http://www.alibaba.com/trade/company/goto/~dkost

    więc lądujemy tu: http://www.sklep.smartransfer.pl/
    i znajdujemy:
    *nr.gg Piotr : 3155674* - zgadza się z powyższym ?
    tylko że adres już inny:
    *SmartShop ul. Akacjowa 5/7 59-170 Przemków*
    no i do Bydgoszczy 280 km

    Po krótkich poszukiwaniach potwierdzamy że taki adres istnieje:
    www.republika.pl/dwa_be/vat.rtf

    tylko firma inna:
    2B ul. Akacjowa 5/7 59-170 Przemków
    i inni właściciele:
    http://www.dwa-be.com/sklep/contact_us.php

    Natomiast Daniel jest jak najbardziej realny, reklamuje na tej (i nie
    tylko) grupie Smartransfer jak może. Wystarczy poszukać wątków
    autorstwa *dkost@* lub *D.Kostrzewski*

    I to by było na tyle :)

    --
    Piotr

  • 16. Data: 2004-11-27 11:32:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 27 Nov 2004 00:39:10 +0100, Piotr <p...@t...pl> wrote:

    >Firma znana za granicą (prawie milion dolarów obrotu):

    "below" oznacza "poniżej", a nie prawie. Pewnie w ankiecie był
    przedział do $1mln, a nie było do $100 czy $1000 :-)

    Ciekawe jest też porównanie liczb osób w dziale "R&D" (31..40) z
    ogólną liczbą zatrudnionych (<5)

    >Po krótkich poszukiwaniach potwierdzamy że taki adres istnieje:
    >tylko firma inna:
    >i inni właściciele:

    a tu już chyba się zapędziłeś. Nie wiem co jest na Akacjowej, ale ja
    jestem w stanie wyobrazić sobie kilka firm w jednym budynku...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-11-27 13:26:47
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 12:32:32 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał(a):

    >"below" oznacza "poniżej", a nie prawie. Pewnie w ankiecie był
    >przedział do $1mln, a nie było do $100 czy $1000 :-)
    Mea culpa - obroty od dolara do miliona

> [...]
    >
    >a tu już chyba się zapędziłeś. Nie wiem co jest na Akacjowej, ale ja
    >jestem w stanie wyobrazić sobie kilka firm w jednym budynku...

    To może mały wyjątek ze sklepu smartransfer: *Nasz profil allegro to
    Err0r(470 komentarzy pozytywnych ) lub dwa_be (1876 komentarzy
    pozytywnych SUPER SPRZEDAWCA)*
    Identyczna treść regulaminów, nawet literówki te same. Nie ma to jak
    przyjaźń i współpraca dwóch sklepów tej samej branży :)
    P.S. Można zresztą zapytać drugiego wspólnika Smartransfera - pisuje
    na grupy jako *piotrostrowski*

    --
    Piotr

  • 18. Data: 2004-11-27 15:11:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Myslalem ze ktos jest pewien tego co pisze.

    Ja jestem pewna. Widziałeś adres poważnej firmy w takim formacie jak podaje
    ta stronka? Widziałes choćby adres w domku jednorodzinnym - 8/23? A domek
    też mozna wynająć. Możesz powiedzieć, jakie gwarancje przedstawia ta
    firemka? Numer GG jakiegoś "Darka"? Jak już pisałam - naiwność ludzka nie
    zna granic.

  • 19. Data: 2004-11-27 15:18:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak to nie istnieją ? :-)

    Adres nie isniał - umiesz czytać?

    > Są numery GG: DANIEL : 1113062 PIOTR : 3155674

    Suuuuper :-)

    > Firma znana za granicą (prawie milion dolarów obrotu):
    > http://www.alibaba.com/trade/company/goto/~dkost

    Słowo "below" chyba Ci nie jest znane?

    > I to by było na tyle :)

    Prześlij za ich pośrednictwem wszystkie swoje oszczędnośći, jak jesteś tak
    ufny. BTW - przestaję się dziwić, że Lepper ma zwolenników, a firmy typu
    "Argentyna" odnoszą sukces. Ludzie jak się sami nie natną pozostaną głupi,
    niestety :(

  • 20. Data: 2004-11-27 16:45:04
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 16:18:03 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    napisał(a):

    >Adres nie isniał - umiesz czytać?
    Oczywiście, jakieś tam szkoły pokończyłem :)

    >Suuuuper :-)
    Cieszę się razem z Tobą :)

    >Słowo "below" chyba Ci nie jest znane?
    Znane. Niech będzie - obroty poniżej miliona, też ładnie brzmi

> [...]
    >"Argentyna" odnoszą sukces. Ludzie jak się sami nie natną pozostaną głupi,
    Chyba masz dzisiaj zły dzień :)
    Nie jestem ufny gdyż jest to typowa firma-krzak, a nawet całe zarośla
    krzaków. Znam ciekawsze i spokojniejsze sposoby transferu pieniędzy.
    Dlatego też pogrzebałem trochę po sieci a to co jest w poście to
    kwintesencja. Kto będzie chciał drążyć dalej to znajdzie handlarza
    kupię-sprzedam z Allegro z rozdwojeniem jaźni, świeżo upieczonego
    studenta, akwizytora bez efektów, itd, itp. A teraz chłopcy bawią się
    bank i maskują jak mogą żeby im się US nie dobrał do d...
    BTW - nie lubię chamstwa i piramid (chyba że w Egipcie)

    I to by było na tyle :)

    --
    Piotr