  • 1. Data: 2005-03-07 18:43:09
    Temat: www.pixmania.com - Ktos z tego korzystal?
    Od: "t1" <t...@p...com>

    Jak w temacie.
    Prosze o opinie.

  • 2. Data: 2005-03-07 19:17:20
    Temat: Re: www.pixmania.com - Ktos z tego korzystal?
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "t1" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d0i7l4$17$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak w temacie.

    nie uzywalem - ale znam opinie, ze sa ok
    z tym, ze pewnie zalezy co w czym - wg moich obserwacji - ceny takie sobie
    :-) ale .. jesli Tobie cos podchodzi .. to mysle ze brak zastrzezen

  • 3. Data: 2005-03-07 19:18:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > nie uzywalem - ale znam opinie, ze sa ok

    toż to spamer jest

  • 4. Data: 2005-03-08 01:46:08
    Od: "Tashi" <t...@W...gazeta.pl>

    Uciekac jak najdalej
    Czytalem caly watek o problemach z tym sklepem, wysylaja z Francji i
    jak masz problem ze sprzetem to ponosisz wysokie koszty przesylki. Ale
    to male piwo...
    czytaj dalej w watku na
    http://www.cyberfoto.pl/viewtopic.php?t=12122

  • 5. Data: 2005-03-08 05:06:13
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Tashi" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czytalem caly watek o problemach z tym sklepem, wysylaja z Francji i
    > jak masz problem ze sprzetem to ponosisz wysokie koszty przesylki. Ale

    watek jak watek, np pisze ktos tam, ze 'obsluga klienta to tragedia' - a w
    stopce taki ma napis 'fuji' - wszystko co niezbedne :-)) wiec oczywiscie
    pelna bezstronnosc wątku:-)
    wg mnie zakupy tam sa malo oplacalne co zaznaczylem w poprzednim mailu, ale
    kazdego interesuje co innego, byc moze sa towary na tyle tansze, ze oplaca
    sie nawet przewidziec ew wydatek >100 zl na koszty wysylki do naprawy, a
    problemy to sa wszedzie, a zwlaszcza z polskimi bankami :-))

  • 6. Data: 2005-03-08 08:35:34
    Od: SebCz <s...@k...pl>

    > Jak w temacie.
    > Prosze o opinie.

    Korzystałem 2 razy (aparat cyfrowy najpierw dla siebie, potem znajomego) i
    nie mam żadnych zastrzeżeń. Płaciłem kartą on-line.
    --
    ---
    Pozdrawiam