  • Data: 2015-10-04 15:14:45
    Temat: wpłatomaty BZWBK - uważajcie
    Od: PP <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Korzystałem z różnych wpłatomatów, najczęśćiej euronetu i nie było
    żadnych problemów.
    Różne rzeczy też już czytałem o starych połykających wpłatomatach mbanku
    ale nie sądziłem, że spotka mnie to we wpłatomacie BZWBK.

    Dzisiaj po raz pierwszy chciałem skorzystać z BZWBK i wpłatomat orżnął
    mnie na 300zł,
    po prostu po włożeniu całego tysiaka ( a miałem ich kilka partii) podał
    sume o trzy stówy mniejszą,
    przerwanie wpłaty oczywiście nic nie dało, bo zwrócił te 3 stówy
    mniej... parodia po prostu.
    Reklamacja złożona, ciekawe czy BZWBK stanie na wysokości zadania i
    rozpatrzy pozytywnie.