  • 11. Data: 2005-11-01 22:03:59
    Temat: Re: wp^(3)ata w bankomacie PKO BP
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Ja nic nie wypełniałem. Poszedłem do oddziału PKO BP SA i na czystej
    kartce podałem numer konta do wpłaty. Potwierdzenie dostałem na wydruku z
    drukarki.

  • 12. Data: 2005-11-01 22:51:30
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas jo44 pamiętnej daty 2005-11-01 22:40:

    >bankomacie.
    >
    >A jak wrzucisz, to wypluje??

    ZTCP przy korzystaniu z kart Inteligo po prostu nie pojawia się opcja
    wpłaty.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 13. Data: 2005-11-02 08:02:04
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > posiadam konto inteligo oraz karte visa , chcialbym wplacic pieniadze w
    > bankomacie PKO BP na swoje konto i w zwiazku z tym mam pytanie ile
    > kosztuje taka przyjemnosc ? czytalem tabele oplat i prowizji dla mego
    > konta ale nic nie znalazlem.

    Za darmo. Ale jak masz kartę Inteligo, to normalnie "się nie da", trzeba
    mieć VE PKOBP. Wtedy na kopercie, w której wpłacasz pieniądze, wpisujesz
    numery konta Inteligo i przechodzi bez problemu, ćwiczyłem nie raz.

    Grzexs

  • 14. Data: 2005-11-02 14:03:44
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    LM <p...@n...sig> w wiadomości news:news:4367F172.3060600@lesheck.pl
    napisał(a):
    > ZTCP przy korzystaniu z kart Inteligo po prostu nie pojawia się opcja
    > wpłaty.

    Dokładnie tak. Też swego czasu dzwoniłem i mówili, że za małe
    zainteresowanie. ;)

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.