  • 1. Data: 2004-01-07 22:53:52
    Temat: wigilijny problem mbank - citi
    Od: "sl55" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam następujący problem:

    zleciłem na 24.12. przelew (mbank), który jak sądzę wyszedł pierwszą sesją
    eliksiru wychodzącego (sprawdzenie dostępnych środków o 10.00 - kaski już nie
    ma). do Citi dotarł dopiero ??? - nie wiadomo kiedy, wiadomo, ze zostal
    zaksiegowany 29.12... Pan w citi twierdzi, ze sesja eliksirow przychodzacych
    byla ksiegowana o 24.12. o 12.00, zatem jakby nie patrzyc powinno to przez KIR
    przejsc.

    Jakies pomysly na sensowne zareklamowanie sprawy w CITI? Sa jakies szanse
    według Was?

    Nie mam zamiaru palcic naliczonych "dzieki temu" odsetek i kar.
    Tak czy inaczej, przelala sie czara goryczy, a zatem zegnaj CITI.

    czekam na opinie
    pozdro

    SL55

  • 2. Data: 2004-01-08 13:08:09
    Temat: Re: wigilijny problem mbank - citi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sl55" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie wiem jak to dokładnie działa pomiędzy tymi bankami, bo to zależy od
    godzin sesji. Ale co do zasady, to wygląda to tak, że jest sesja
    wychodząca i banki wówczas wysyłają. I należy założyć, że z bank wysłał
    załóżmy o 10:00. No i leżało sobie na serwerze. Należało by sprawdzić, czy
    przed godziną 12:00 CITI miał sesję przychodzącą. Bo jak nie i na przykład
    przychodząca była o 13:00, to później już 25~28.12. nikt nie pracował
    chyba. Więc zaksięgowali 29.12.2003 roku, bo to było pierwsze księgowanie
    po przyjściu. Ja bym napisał do nich pismo z prośbą o wyjaśnienie, o ile
    to dla Ciebie powoduje jakieś tam komplikacje. W końcu to nie Twoja wina,
    że była Wigilia i pewnie po południu nikt tam tego nie księgował. Po za
    tym nie jestem pewien, czy brak środków na rachunku w banku jest
    równoznaczny ich wysłaniu. Może przelew leżał gdzie u nich na serwerze.