  • 1. Data: 2004-01-07 21:07:17
    Temat: Jakie konto - euro + zagraniczny bank
    Od: "Oiolosse" <o...@w...prgk.net>

    Witam
    Z gory mowie, ze o bankach/kontach mam pojecie baaaardzo mgliste. Mam jednak
    zamiar pobawic sie w obstawianie online i w zwiazku z tym potrzebuje konta
    [nazwijmy je Y], z ktorego/na ktore bede mogl przelewac raz na jakis czas
    mala sume pieniedzy na konto firmy bukmaherskiej [nazwijmy je X]. Sek w tym,
    ze konto X jest w banku HYPO LANDESBANK.
    Jakie doradzicie mi najtansze konto Y? mBank? Ile w takim wypadku bedzie
    kosztowac przelanie kasy tam i spowrotem?

    --
    Oiolosse http://oiolosse.tk http://oiolosse.deviantart.com
    My Sweetheart: http://www.deviantart.com/view/3903773/