  • 1. Data: 2004-01-07 21:27:23
    Temat: przelew dolcow za granice
    Od: "Semprowicz" <s...@g...pl>

    Chcialbym jak najtaniej przeslac 2000 dolarow za granice (nie zalezy mi na
    czasie). Chodzi o osobe prywatna, bez konta osobistego.
    Licze na podpowiedz.
    Pozdrawiam
    Semprowicz

    s...@g...pl

  • 2. Data: 2004-01-07 21:28:29
    Temat: Re: przelew dolcow za granice
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Licze na podpowiedz.

    Proszę bardzo - zajrzyj do archiwum Temat wałkowany - wte i we wte ;-))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-08 11:15:47
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Semprowicz <s...@g...pl> napisał(a):

    > Chcialbym jak najtaniej przeslac 2000 dolarow za granice (nie zalezy mi na
    > czasie). Chodzi o osobe prywatna, bez konta osobistego.
    > Licze na podpowiedz.

    Moneybookers.com - tyle ze jako 'unverified' masz ograniczenie do ok $1000
    Musisz przeslac im np. ksero paszportu - limit zwieksza sie do $15.000
    Wplaty mozesz dokonac na zlotowkowe konto w Deutsche Bank Polska.
    IMO jest to najtansza droga transferu za granice.

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-01-10 08:30:51
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Chcialbym jak najtaniej przeslac 2000 dolarow za granice (nie zalezy mi na
    > czasie). Chodzi o osobe prywatna, bez konta osobistego.

    Jesli to jednorazowy przelew, mozesz go złożyć z ręki w POKO SA bez
    zakladania konta, 0,5 % kosztuje, nie mniej niz 20 $, ale rachunek w
    dolarach w tym banku jest za darmo, otworzysz go, wplacisz kase i zlozysz
    przelew w pol godziny bez problemu.
    Wojtek