  • 11. Data: 2006-06-12 21:13:54
    Temat: Re: weryfikacja nr rach z nazwą beneficjenta
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    Kasia:
    > Nie polemizuję - to sprawdzona wiadomość - sprawdza

    Nie wierzę.

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 12. Data: 2006-06-12 21:19:07
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Kasia pisze:

    > Użytkownik "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl> napisał w
    > To właśnie chyba napisałam, że nie zawsze tak jest ...

    Jakie masz podstawy aby tak sądzić? Dokonałaś przelewu na jakiś rachunek
    gdzie dane odbiorcy nie były prawdziwe i przelew z tego powodu odrzucono
    przed przekazaniem do systemu Eliksir?
    Bo ZTCW sumi dobrze pisze.

    > Chodzi o to, że aby taki przelew wrócił jak juz jest zaksięgowany, to nie
    > jest takie proste - cała procedura, zgoda klienta na wyksięgowanie, może się
    > nie zgodzić, wtedy proces i to trwa ... Chodzi o zapobieganie przez banki
    > właśnie takim "przyjemnościom"

    Bardzo ciężko jest 'pomylić' numer rachunku bankowego danego klienta aby był
    poprawnie zaakceptowany przez bank odbiorcy - jeśli numer będzie
    nieprawidłowy przelew zazwyczaj powinien zostać odbity do nadawcy. Jeśli
    cudem _błędnie_ podany numer będzie istniał (ale dane osobowe nie będą się
    zgadzać z faktycznym właścicielem rachunku) to w tym momencie trzeba już
    działać mniej więcej tak, jak napisałaś.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 13. Data: 2006-06-12 21:24:17
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał

    > O Citi... to ja wspomnialem ... ale w kontekscie przelewow zagranicznych

    Szacuneczek, ale nie opieram się na Twojej opinii

    > Tak przy okazji .. jekiz niby to dwa banki stosuja ta magiczna
    > "filtracje" przelewow z automatu .... moze ktos to dla nas sprawdzi

    Pytania o potwierdzenie tej informacji - przecież i tak nie udostępnię
    dokumentu, bo może:
    - jestem pracownikiem banku (i obowiązuje mnie tajemnica zawodowa)
    - jestem poważnym klientem instytucjonalnym banku i mam taką oficjalna
    informację (i obowiązuje mnie tajemnica zawodowa)
    - jestem prawnikiem, który ma takie dowody w pewnej sprawie (i obowiązuje
    mnie tajemnica zawodowa),
    - jestem pracownikiem nadzoru bankowego (i obowiązuje mnie tajemnica
    zawodowa)
    - jestem klientem banku, który się procesuje i mam taki papierek
    - i kilka innych opcji do wyboru
    i nie udowodnię Wam ani Was nie przekonam na grupie, że wiem to na 100% ...

    Może dodacie coś rzeczowego w sprawie ?

  • 14. Data: 2006-06-12 21:25:54
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kamionka"

    > Bardzo ciężko jest 'pomylić' numer rachunku bankowego danego klienta aby
    > był poprawnie zaakceptowany przez bank odbiorcy - jeśli numer będzie
    > nieprawidłowy przelew zazwyczaj powinien zostać odbity do nadawcy.

    Jejej - wiem, nie chodzi o pomyłki - chodzi o działanie z premedytacją

  • 15. Data: 2006-06-12 22:51:33
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <e6km1u$h12$1@news.wp.pl>, k...@w...pl says...
> [...]
    > - i kilka innych opcji do wyboru
    > i nie udowodnię Wam ani Was nie przekonam na grupie, że wiem to na 100% ...

    No i chyba jak widzisz nikt jakos nie chce ci uwierzyc. Dosyc czesto
    dokonuje roznych platnosci przelewem i nigdy nie wpisuje beneficjenta w
    ten sam sposob i jakos nie moge sobie wyobrazic systemu ktory by z
    automatu odrzocal przelew. Teraz nawet sobie pomyslalem ze nawet byloby
    wiecej kominacji w nazwach kontrahentow instytucjonalnych

    Po drugie:

    1. raczej nie jestes pracownikiem banku bo wspomnialas o 2ch bankach...
    wiec informacja o drugim banku nie jest tajemnica zawodowa
    2. jesli jestes klientem instutucjonalnym to moze mowisz o SORBNecie ?
    3. pracownik nadzoru bankowego nie prosilby o informacje na grupie

    Jak dasz na grupie info na necie ktory moglby to byc bank to na pewno
    znajda sie ludzie na krupie ktorzy chetnie przeleja pieniadze na Kubusia
    Puchatka lub inne zwierze tylko po to aby sprawdzic

    AP

  • 16. Data: 2006-06-12 22:56:36
    Temat: KUBUS PUCHATEK
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    > In article <e6km1u$h12$1@news.wp.pl>, k...@w...pl says...

    Zreszta o zadne dokumenty nikt nie pyta. Tak z ciekawosci wlasnie
    przelalem na swoje drugie konto w innym banku kilka zlotych z
    beneficjentem "kubus puchatek" zobaczymy czy jutro dojdzie

    AP

  • 17. Data: 2006-06-12 23:28:24
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Kasia wrote:
    > i nie udowodnię Wam ani Was nie przekonam na grupie,

    dlaczego nie.

    przelejemy ci 10 gr na konto w Citi jako kubusiowi puchatkowi.
    Jak dojdzie, to daj znać.

  • 18. Data: 2006-06-13 06:35:44
    Temat: Re: KUBUS PUCHATEK
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu AP porozsypywal nastepujace haczki:
    > Zreszta o zadne dokumenty nikt nie pyta. Tak z ciekawosci wlasnie
    > przelalem na swoje drugie konto w innym banku kilka zlotych z
    > beneficjentem "kubus puchatek" zobaczymy czy jutro dojdzie
    Dojdzie. Ja w ramach glupich zartow przelewalem kase koledze, ktorego
    nazwisko podalem 'ben laden' - kasa zawsze dochodzila a pewnie analityk
    w millenium, ktory dostal moje wydruki z konta mial ubaw :)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 19. Data: 2006-06-13 09:34:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    AP <c...@e...dyndns.org> writes:

    > Zreszta o zadne dokumenty nikt nie pyta. Tak z ciekawosci wlasnie
    > przelalem na swoje drugie konto w innym banku kilka zlotych z
    > beneficjentem "kubus puchatek" zobaczymy czy jutro dojdzie

    Przelej kilka kzl, wynik moze byc odmienny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2006-06-13 13:40:14
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <m...@d...localdomain>, k...@p...waw.pl says...

    > Przelej kilka kzl, wynik moze byc odmienny.

    NO... tylko ze wtedy przelew jest ogldany ze wzgledu na kwote a nie na
    fakt ze beneficjent sie nie zgadza.
    Przy okazji ... przelew oczywiscie doszedl

    AP