  • 1. Data: 2006-06-12 10:57:40
    Temat: mBank i lista haseł jednorazowych
    Od: hołek <h...@h...pl>

    Witam, dziś zostało mi aktywowane konto po zeszłotygodniowej rejestracji
    :-) Mam jednak pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi, być może źle
    szukałem. Otóż zainteresowałem się listą haseł jednorazowych.
    Dowiedziałem się że jeśli wykorzystam tą 1-wszą to otrzymanie następnej
    jest możliwe tylko pocztą? Czy nie ma innej możliwości aby ją otrzymać?
    Jeśli tylko pocztą, to czy są pobierane opłaty? Pytanie zadaje już
    pomimo nie wykorzystania jeszcze ani jednego kodu. Po prostu chcę
    wiedzieć na przyszłość. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-06-12 11:00:16
    Temat: Re: mBank i lista haseł jednorazowych
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "hołek" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pocztą, to czy są pobierane opłaty? Pytanie zadaje już pomimo nie
    > wykorzystania jeszcze ani jednego kodu. Po prostu chcę wiedzieć na

    zamawiasz w serwisie internetowym i przychodzi pocztą całkiem za darmo
    można też przełączyć na hasła przychodzące SMSem na telefon GSM

  • 3. Data: 2006-06-12 11:10:05
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    hołek napisał(a):
> [...]
    > Jeśli tylko pocztą, to czy są pobierane opłaty? Pytanie zadaje już
    > pomimo nie wykorzystania jeszcze ani jednego kodu. Po prostu chcę

    Nie musisz czekać z zamawianiem kolejnych list aż skończy Ci się
    pierwsza. Zamówić można od razu. Nic to nie kosztuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2006-06-12 11:39:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e6jhf6$ptb$1@nemesis.news.tpi.pl, *hołek* wrote:

> [...]
    > możliwości aby ją otrzymać? Jeśli tylko pocztą, to czy są pobierane
    > opłaty? Pytanie zadaje już pomimo nie wykorzystania jeszcze ani

    Tylko poczta - teleportacja jeszcze nie jest udoskonalona wystarczajaco.
    Brak oplat.
    Zainteresuj sie haslami smsowymi.

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-06-12 11:43:10
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "Beniamin" wrote

    > Nie musisz czekać z zamawianiem kolejnych list aż skończy Ci się
    > pierwsza. Zamówić można od razu. Nic to nie kosztuje.

    dokładnie
    i zamów sobie dwie za jednym razem i będziesz miał spokój
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-06-12 12:05:11
    Od: Cyneq <c...@n...com>

    hołek napisał(a):
    > Witam, dziś zostało mi aktywowane konto po zeszłotygodniowej rejestracji
    > :-) Mam jednak pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi, być może źle
    > szukałem.

    Na pewno źle szukałeś.

    --
    Cyneq

  • 7. Data: 2006-06-12 12:13:50
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

> [...]
    > Jeśli tylko pocztą, to czy są pobierane opłaty? Pytanie zadaje już
    > pomimo nie wykorzystania jeszcze ani jednego kodu. Po prostu chcę

    A nie lepsze hasła SMSowe??

    pl

  • 8. Data: 2006-06-12 12:27:39
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    > A nie lepsze hasła SMSowe??

    to zależy :

    ostatnio np skończyła sie mi się lista jednorazowa, druga którą miałem w
    domu zamówioną przezornie wcześniej zniknęła (jestem po przeprowadzce) i
    wtedy przełączyłem się na smsowe i to było jak wybawienie

    ale np wczoraj zapomniałem komórki z domu i smsowe już nie było takie fajne
    ;-)

  • 9. Data: 2006-06-12 13:10:50
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Auguro napisał(a):
    > Użytkownik "hołek" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie lepsze hasła SMSowe??

    Czasem nie lepsze. Jeśli będąc za granicą korzystasz z lokalnych
    operatorów gsm, to łatwiej korzystać z karty kodów niż za każdym razem
    przekładać kartę sim, żeby odebrać kod. Także jeśli przelewy zdarza ci
    się robić tam, gdzie nie wolno włączać komórek (np. w samolocie).

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 10. Data: 2006-06-12 13:21:56
    Od: hołek <h...@h...pl>

    sumi napisał(a):
    > "Beniamin" wrote
    >>
    > dokładnie
    > i zamów sobie dwie za jednym razem i będziesz miał spokój

    Dzięki, rozwialiście wszystkie moje wątpliwości. Heh na taki temat tyle
    odpowiedzie. Dzięki jeszcze raz!