  • 1. Data: 2006-04-02 16:01:19
    Temat: Kredyt mieszkaniowy-jakie opłaty???
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Witam serdecznie , mam pytanie a w sumie pare pytań-mam nadzieje ze
    bedziecie umieli i mogli mi na nie odpowiedziec;-)
    Kupuje mieszkanie za 78 tys(mieszkanie ma KW-to mieszkanie
    własnościowe-społdzielcze) czy koś mołby mi obliczyc koszty związane z
    kupnem-wiem ze sie pozmieniały te opłaty sadowe ale nie wiem dokładnie ile
    teraz beda kosztowały(taksa notarialna,podatek od czynnosci
    cywilnoprowanych-nie wiem co jeszcze sie dolicza) probowałam sprawdzic
    kalkulatory w necie ale tam wychodzi mi jakies 5tys kosztów i jakoś cieżko
    mi w to uwieżyć, prawdopodobie nie uwzględniają ostatniej obniżki.Bardzo
    proszę jeżeli ktoś sie w tym orietuje-będę bardzo wdzięczna-pozdrawiam
    SUZIFOX

  • 2. Data: 2006-04-02 17:26:25
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy-jakie opłaty???
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Kupuje mieszkanie za 78 tys(mieszkanie ma KW-to mieszkanie
    > własnościowe-społdzielcze) czy koś mołby mi obliczyc koszty związane z
    > kupnem-wiem ze sie pozmieniały te opłaty sadowe ale

    Wg mojego kalkulatora
    - podatek od sprzdaży - 1670
    - taksa 1190 +262(VAT)
    - wpis prawa własnosci 60zł

    Darek

  • 3. Data: 2006-04-02 17:35:19
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Wg mojego kalkulatora
    > - podatek od sprzdaży - 1670
    > - taksa 1190 +262(VAT)
    > - wpis prawa własnosci 60zł

    Jeżeli kredyt jeszcze, to wpis hipotek 200 za jedną i PCC 0.1% od hipoteki
    zwykłej, 19zł od hipoteki kaucyjnej.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl