  • 1. Data: 2002-02-25 22:11:34
    Temat: w jakiej walucie kredyt?
    Od: "Michał Kabath" <s...@p...com>

    w jakiej obecnie walucie najlepiej zaciągnąć kredyt?
    Bank namawia mnie do zmiany mojego dotychczasowego mieszkaniowego kredytu
    złotówkowego "ALICJA" na kredyt w obcej walucie. Czyzby bank był tak dobry
    że chce pomóc klientowi i mniej na nim zarobić ?? Czy wogóle jest sens
    zamiany? Teoretycznie kredyt walutowy jest tańszy ale biorąc pod uwagę, że
    złotówka musi zacząć spadać to sens takiej zamiany nie jest już oczywisty.
    jeśli sie mylę poprawcie mnie i oczywiście proszę o opinie ta zadane w
    temacie pytanie.

    Pozdrawiam, Michał