  • 1. Data: 2003-06-03 10:03:32
    Temat: vwbank+mozilla = :-(
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Niestety, wygląda na to że VW bank nie działa z Mozillą :-(
    No cóż róznica (w por z mBankiem) dla mnie nie jest taka powalająca,
    zeby zmieniac przyzwyczajenia i przesiadać sią na IE

    KJ

  • 2. Data: 2003-07-02 07:03:38
    Temat: Re: vwbank+mozilla = :-(
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 3 Jun 2003, Kamil Jonca (newsy) wrote:

    > Niestety, wygląda na to że VW bank nie działa z Mozillą :-(
    > No cóż róznica (w por z mBankiem) dla mnie nie jest taka powalająca,
    > zeby zmieniac przyzwyczajenia i przesiadać sią na IE

    Podobno dziala NN 4.7, czy ktos probowal wyzszym?

    M.

  • 3. Data: 2003-07-02 07:57:21
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    To bardzo dziwne, bo tandem Opera 7.11PL i Java 1.42 dziala pierwszorzednie
    z VWBankiem. Moze to kwestia przegladarki a nie banku :-). A powaznie to
    napisz do VW, kiedys mialem klopoty z Opera 6.05, poprawili po mniej wiecej
    tygodniu, o czym poinformowano mnie mailem.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 4. Data: 2003-07-02 10:04:47
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    kiedys mialem klopoty z Opera 6.05, poprawili po mniej wiecej
    > tygodniu, o czym poinformowano mnie mailem.

    Ja mam Opere 6.05 i moge tylko pomarzyc o tym, zeby obslugiwac VW.
    Opery 7 nawet nie instaluje, bo sprawia jeszcze wiecej problemow na wielu
    innych stronach, nie tylko bankowych.

    pozdr
    Seb

  • 5. Data: 2003-07-02 13:37:10
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    Moze cos z konfiguracja? Bo u mnie chodzi jak przecinak...polecam to forum:
    http://my.opera.com/forums/forumdisplay.php?s=&forum
    id=60

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 6. Data: 2003-07-02 17:56:47
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Michal Sawicki<m...@i...pw.edu.pl>
    nagryzmolił(a) w
    it.pw.edu.pl:

> [...]

    A mi na mBanku jak wybiore rachunek wyskakuje opis w nowym oknie zamiast
    w ramce. Tak samo jak chcę np. wyświetlić historię.
    Za 2 razem jest już ok. Mozilla 1.4b pl

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 7. Data: 2003-07-03 06:41:01
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    www.tramping.slask.prv.pl wrote:
    [...]

    > A mi na mBanku jak wybiore rachunek wyskakuje opis w nowym oknie zamiast
    > w ramce. Tak samo jak chcę np. wyświetlić historię.
    > Za 2 razem jest już ok. Mozilla 1.4b pl

    A nie jest tak, że się przełączasz na inną zakładkę wtedy ?
    tzn klikasz na jakis link w serwisie transakcyjnym.
    Przełączasz zakładkę i wyskakuje nowe okno.
    Spróbuj zostac w tej samej zakładce.
    U mnie działa bez problemów...

    --
    JID: k...@c...pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 8. Data: 2003-07-05 02:56:51
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, Michal Sawicki wrote:

    > Podobno dziala NN 4.7, czy ktos probowal wyzszym?

    Eee.... pod NN 4.7 juz na stronie glownej zaczynaja sie cuda w postaci
    wscieklego migania menu.. :-/

    M.