  • 1. Data: 2005-03-23 15:56:15
    Temat: vwb lezy ?
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    czy to moja ulomnosc mi nie pozwala wejsc ? na 30 prob 30 komunikatow o
    zlym zestawie login/pass

  • 2. Data: 2005-03-23 16:26:43
    Temat: Re: vwb lezy ?
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *some1* napisał(a):

    > czy to moja ulomnosc mi nie pozwala wejsc ? na 30 prob 30 komunikatow o
    > zlym zestawie login/pass

    Jedna udana próba :) Działa.

    Gree

  • 3. Data: 2005-03-23 16:28:22
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "some1" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy to moja ulomnosc mi nie pozwala wejsc ? na 30 prob 30 komunikatow o
    > zlym zestawie login/pass

    dziala
    po 3 probach masz blokade kontach chyba

  • 4. Data: 2005-03-23 17:39:29
    Od: bob <b...@m...ru>

    Seba_Fan wrote:

    > Użytkownik "some1" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > dziala
    > po 3 probach masz blokade kontach chyba

    A mi VBDnie działa, bo mi jeszcze tokena nie dosłali - zaczynam się
    niecieprliwić. Chyba nie chcą moich pieniędzy. No i teraz wiadomo czemu
    cienko przędą :)

  • 5. Data: 2005-03-23 18:10:11
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    bob napisał(a):

    > A mi VBDnie działa, bo mi jeszcze tokena nie dosłali - zaczynam się
    > niecieprliwić. Chyba nie chcą moich pieniędzy. No i teraz wiadomo czemu
    > cienko przędą :)

    Jakbyś chciał u nich zostawuć "dużą bańkę" to podejrzewam, że ten token
    to by Ci nowym Volkswagenem przywieźli prosto do domu. Gratis!

    K.

  • 6. Data: 2005-03-23 18:59:40
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    > Jakbyś chciał u nich zostawuć "dużą bańkę" to podejrzewam, że ten token
    > to by Ci nowym Volkswagenem przywieźli prosto do domu. Gratis!
    >
    > K.

    oczywiscie token gratis..

  • 7. Data: 2005-03-23 22:26:54
    Od: bob <b...@m...ru>

    Krystek wrote:

    > Jakbyś chciał u nich zostawuć "dużą bańkę" to podejrzewam, że ten token
    > to by Ci nowym Volkswagenem przywieźli prosto do domu. Gratis!
    >
    > K.

    Dużej bańki to ja, Panie, przez całe życie nie zarobię, a co dopiero ją
    na jakieś kunto wkładać w banku co go nigdzie ni ma ...

  • 8. Data: 2005-03-24 08:12:00
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "bob" <b...@m...ru> napisał w wiadomości

    > Dużej bańki to ja, Panie, przez całe życie nie zarobię, a co dopiero ją
    > na jakieś kunto wkładać w banku co go nigdzie ni ma ...

    to czyli bank do Ciebie musi dolozyc, wiec czekaj

  • 9. Data: 2005-03-24 10:39:43
    Od: bob <b...@m...ru>

    Seba_Fan wrote:

    > to czyli bank do Ciebie musi dolozyc, wiec czekaj

    Pierwszy raz w życiu będę miał coś za darmo i jeszcze dr Kulczyk wypłaci
    mi za to odsetki ... hurra ... chyba się upiję Pilznerem, ubezpieczę w
    Warcie i zacznę jeździć Volkswagenem, więcej będę rozmawiał przez
    <domowy> telefon i zużywał jeszcze więcej prądu ...