  • 1. Data: 2004-01-26 13:38:25
    Temat: vw już się zatkał :)
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Witajcie,

    Centrum Formularzy VWBD już się zatkało, trzeba będzie utworzyć komitet
    kolejkowy. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 2. Data: 2004-01-26 13:45:18
    Temat: Re: vw już się zatkał :)
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Witajcie,
    >

    > Centrum Formularzy VWBD już się zatkało, trzeba będzie utworzyć komitet
    > kolejkowy. :-)

    Tez to obserwuje bo nie moge otworzyc formularza o zalozenie konta od rana :-
    ) Nie przewidzieli ze w wyniku dzialan mbanku tylu klientow im sie zwali na
    glowe :-) Podejrzewam ze potrwa to dzien, dwa pozniej sie wynormuje. Jednak
    klienci mbanku sa bardzo mobilni - jeszcze zadnej oficjalnej informacji a oni
    juz dzialaja...:-))

    D.

  • 3. Data: 2004-01-26 14:03:29
    Od: z...@p...onet.pl

    Jak za dawnych "dobrych" czasów ;)

    > ...Jednak klienci mbanku sa bardzo mobilni - jeszcze zadnej
    > oficjalnej informacji a oni juz dzialaja...:-))

    Się dziwisz? Sporo, darmowej reklamy dla VW sprowokował mB swoim przeciekiem.

  • 4. Data: 2004-01-26 14:14:39
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Się dziwisz? Sporo, darmowej reklamy dla VW sprowokował mB swoim
    > przeciekiem.

    Nawet tabelke zamiescili, z ktorej wynikalo, ze ROR w VW jest
    najkorzystniejszy.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-26 14:39:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet tabelke zamiescili, z ktorej wynikalo, ze ROR w VW jest
    > najkorzystniejszy.

    Może to było zamierzone działanie, bo zdawali sobie sprawę, że VW nie da
    rady? :))

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-01-26 14:50:12
    Od: "david" <W...@o...pl>

    Jednak
    > klienci mbanku sa bardzo mobilni - jeszcze zadnej oficjalnej informacji a
    oni
    > juz dzialaja...:-))

    mLinki już na pytanie o wprowadzenie opłat za przelewy informują że będą:
    będą przelewy ale tylko te na rachunki zewnętrzne, przelewy wewnętrzne oraz
    przelewy związane z zakupem jednostek w SFI będą nadal bezpłatne]
    oczywiście informują również o poszerzeniu bankomatów o BZ WBK co jak dla
    mnie jest najgorszym rozwiązaniem gdyż na podkarpaciu są aż 2, a u mnie w
    mieście nie ma ani BZ WBK ani Euronetu :(

    wniosek o otwarcie konta w VW złożyłem w piątek wieczorem, dziś ok. 10:00
    dzwoniła do mnie pani celem potwierdzenia chęci założenia rachunku, jestem
    już po wizycie w okienku pocztowym i czekam teraz tylko na przesyłki :) ...
    ciekawe ile to potrwa ???

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2004-01-26 14:54:39
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv39d5$mre$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bv37cf$vfc$1@topaz.icpnet.pl...

    > Może to było zamierzone działanie, bo zdawali sobie sprawę, że VW nie
    > da rady? :))

    :))))

    W ten sposób ujawnili "braki" w ofercie konkurencji: tu brak pasma.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-26 15:10:18
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl>

    > mLinki już na pytanie o wprowadzenie opłat za przelewy informują że będą:
    > będą przelewy ale tylko te na rachunki zewnętrzne,

    ladne mi 'tylko te na przelewy zewnetrzne' ?!

    kpina - przeciez 90% to przelewy zewnetrzne

    razem budowalismy bankowosc elektroniczna ale teraz mbank zdradzil cala
    rzesze uzytkownikow :(

    GP

  • 9. Data: 2004-01-26 15:13:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ATZ Rzeszow wrote:

    > ladne mi 'tylko te na przelewy zewnetrzne' ?!
    >
    > kpina - przeciez 90% to przelewy zewnetrzne
    >
    > razem budowalismy bankowosc elektroniczna ale teraz mbank zdradzil cala
    > rzesze uzytkownikow :(
    Ni przesadzaj. Kupa osób rozliczała się "między soba"

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 10. Data: 2004-01-26 15:16:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > razem budowalismy bankowosc elektroniczna ale teraz mbank zdradzil cala
    > rzesze uzytkownikow :(

    http://www.emuzyka.pl/tekstypiosenek/933/4.php
    tak mi się skojarzyło odnośnie zdrady, niech ktoś to przerobi na mBank :-D