    From: "Paul" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: visa multibank i 3 miesiace
    Date: Fri, 24 May 2002 18:11:39 +0200

    Użytkownik "Robert" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aclci7$23gg$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam .
    > Od miesiaca kwietnia wplywa mi na konto Jestem okolo 2000zl miesiecznie.
    > A wiec jezeli w miesiacu czerwcu (na poczatku miesiaca) wplynie mi 3000 to
    > moge juz np. 5 czerwca ubiegac sie o vise classic do konta? czy musze
    > odczekac jeszcze caly czerwiec zeby moc o nia powalczyc?.
    >
    > Konto mam od marca.. totez beda juz 3 miesiace kiedy ma konto...
    > Bardzo potrzebuje tej karty gdyz bede musial wyjechac .. a w miejscu, do
    > ktorego jade ta karta mi sie przyda.

    Jeżeli możesz to idź to oddziału - tam na pewno będzie bez problemu, a IMHO
    przez multilinię również powinni dać ci VC. Dużo zależy też od tego czy te
    pieniądze leżą na koncie parę dni - ja np. przez 3 miesiące wpłacałem
    wymagane 1000 pln, ale po dniu, dwóch przelewałem np. do mbanku - raz przez
    multilinię odmówili mi VC tłumacząc, że tylko "wpłacam i przelewam", ale
    będąc w W-wie poszedłem do placówki i VC otrzymałem :) Tam są przynajmniej
    "żywi ludzie", których pozdrawiam.

    --
    Pozdr,
    Paul