  • 1. Data: 2002-04-04 18:44:52
    Temat: visa electron - CHINY
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    Koleżanka wyjeżdża na stypendium do Chin.
    Generalnie chodzi o wypłaty z bankomatów (mam nadzieję, że tam są jakieś?
    :)))
    - no więc jeżeli są, to czy akceptują elektronki.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-04 18:54:12
    Temat: Re: visa electron - CHINY
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Koleżanka wyjeżdża na stypendium do Chin.
    > Generalnie chodzi o wypłaty z bankomatów (mam nadzieję, że tam są jakieś?
    > :)))
    > - no więc jeżeli są, to czy akceptują elektronki.

    A jakos bylo ze dopiero w tym roku wchodza pierwsza banki na rynek chinski -
    wq tym oczywiswcie CITI :)
    Bankomaty pewnie maja. No i musza miec jakiejs sieci - he he tak polityczna
    poprawnosc powinna wskazywac EC/MC ;)

  • 3. Data: 2002-04-04 19:17:57
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Cz, 04 kwi 2002 18:44:52 GMT calcium300mg
    napisał (a):

> [...]
    > jakieś?
    > :)))
    > - no więc jeżeli są, to czy akceptują elektronki.

    jezeli do ktoregos z duzych miast - to spokojnie.
    a miasta sa tam duze:-)

    wbrew pozorom tam jest sporo cywilizacji, nie tylko w hongkongu

  • 4. Data: 2002-04-04 19:19:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Koleżanka wyjeżdża na stypendium do Chin.
    > Generalnie chodzi o wypłaty z bankomatów (mam nadzieję, że tam są jakieś?
    > :)))
    > - no więc jeżeli są, to czy akceptują elektronki.

    Najwiecej na polach ryzowych.

  • 5. Data: 2002-04-05 10:45:14
    Od: Maciej Pilch <m...@p...pl>

    O to najlepiej zapytac w banku, który wydal karte.
    Bedą mieli niezly zgryz.
    Polecam takze strony VISA