  • 1. Data: 2002-08-23 21:45:02
    Temat: visa classic i ubezpieczenie...
    Od: v...@p...onet.pl

    mam pytanie - ktore visy classic (tzn ktorych bankow) oferuja ubezpieczenie
    bagazu przy przelocie samolotem, albo ubezpieczenie w wypadku utraty rzeczy
    oplaconych karta?

    zeby byl przyklad: lecialem z nowego jorku, zaplacilem tam za zakupy karta visa
    classic, bagaz zostal okradziony (porozcinane torby itp), ale moja visa classic
    z pekao sa kompletnie nic w tym przypadku mi nie daje. podobno niektore (citi?)
    sa lepsze.

    z gory dziekuje za odpowiedz,
    radek

  • 2. Data: 2002-08-24 07:29:39
    Temat: Re: visa classic i ubezpieczenie...
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    classic
    > z pekao sa kompletnie nic w tym przypadku mi nie daje. podobno niektore

    1. visa gold - ubezpieczenie bagażu, zabezpieczenie pokoju hotelowego,
    ubezpieczenie leczenia za granicą i kilka innych rzeczy

    2. karty visa z dodatkowo opłaconym ubezpieczeniem (wbk, citi) - zwrot
    kosztu towaru (lub naprawy - szczegóły normuje regulamin) jeśli został
    zniszczony (utracony)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski