  • 1. Data: 2002-08-23 20:07:29
    Temat: Przelew do PKO BP
    Od: "Basia" <b...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie, korzystam z ING BankOnline i wiem, że PKO BP zmieniło "format"
    przelewu.
    Z poczty wynika, że po numerze identyfikacyjnym banku i oddziału należy
    wpisać cyfry kontrolne i dalej powtórzyć numer identyfikacyjny banku i
    oddziału razem z numerem konta (1020XXXX-KK1020XXXXNNNNNNNNN) mam pytanie
    skąd wziąć te cyfry kontrlone, bo odbiorca przelewu nie zawiadomił mnie o
    zmianie w numerze konta??????

    POZDRAWIAM

    p.s. Przepraszam jeśli już było

    Basia

  • 2. Data: 2002-08-23 20:20:31
    Temat: Re: Przelew do PKO BP
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Basia" <b...@p...fm> writes:

    > Mam pytanie, korzystam z ING BankOnline i wiem, że PKO BP zmieniło "format"
    > przelewu.

    Jesli znasz numer w PKO BP w starej formie, to wysylasz po staremu i
    juz.

    MJ

  • 3. Data: 2002-08-23 20:25:29
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Basia" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > skąd wziąć te cyfry kontrlone, bo odbiorca przelewu nie zawiadomił mnie o

    A w jakim formacie podał ci numer : Nowym (22 cyfry) czy starym ( z
    myślnikami)
    Bo jak stary( typu 10203040-23456789-270-41) to wpisujesz go bez modyfikacji

  • 4. Data: 2002-08-23 20:41:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A w jakim formacie podał ci numer : Nowym (22 cyfry) czy starym ( z
    > myślnikami)
    > Bo jak stary( typu 10203040-23456789-270-41) to wpisujesz go bez
    modyfikacji

    AFAIR to chyba pisali, że w starym formacie nie będą już przyjmować.
    Chyba najprościej skontaktować się z odbiorcą i poprosić o nowy numer.

    Pix

  • 5. Data: 2002-08-23 20:50:01
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > AFAIR to chyba pisali, że w starym formacie nie będą już przyjmować.
    > Chyba najprościej skontaktować się z odbiorcą i poprosić o nowy numer.

    Na dzisiejszym wyciągu z PKO BP mam jak byk napisane, że może być nowy lub
    stary.
    Nie mogą byc "mieszanki" starego z nowym.

  • 6. Data: 2002-08-23 21:02:54
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Na dzisiejszym wyciągu z PKO BP mam jak byk napisane, że może być nowy lub
    > stary.
    > Nie mogą byc "mieszanki" starego z nowym.

    Właśnie sprawdziłem pocztę wewn. BSK.
    Jest napisane tak:

    "Szanowni Klienci!
    Zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez Bank PKO BP S.A.
    poniżej prezentujemy obowiązującą postać rachunku na przelewach
    do tego Banku..."
    i dalej, że przelewy w starym formacie PKO będzie odsyłał z powrotem
    począwszy od 29 lipca.
    Czy faktycznie tak się dzieje to nie wiem, bo jeszcze nic tam nie wysyłałem.

    Pix

  • 7. Data: 2002-08-23 21:19:15
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie sprawdziłem pocztę wewn. BSK.
    [...]
    > i dalej, że przelewy w starym formacie PKO będzie odsyłał z powrotem
    > począwszy od 29 lipca.

    > Czy faktycznie tak się dzieje to nie wiem, bo jeszcze nic tam nie
    wysyłałem.

    Musiałby ktoś przetestować na swoich rachunkach, ale po co ????
    Autorka wątku nie ma specjalnych alternatyw. Domniemuję, że przejdzie. PKO
    sobie z tym poradzi

  • 8. Data: 2002-08-23 21:36:37
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Musiałby ktoś przetestować na swoich rachunkach, ale po co ????
    > Autorka wątku nie ma specjalnych alternatyw. Domniemuję, że przejdzie. PKO
    > sobie z tym poradzi

    No to jeszcze dobrze by było gdyby napisała jakie są efekty :-)

    Pix

  • 9. Data: 2002-08-24 14:40:37
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    pix pisze:
    >i dalej, że przelewy w starym formacie PKO będzie odsyłał z powrotem
    >począwszy od 29 lipca.
    >Czy faktycznie tak się dzieje to nie wiem, bo jeszcze nic tam nie wysyłałem.

    Na początku sierpnia wysłałem przelew z mBanku do PKO w formacie
    1020xxxx-xxxxxxx-270-41 i doszedł bez problemu.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 10. Data: 2002-08-25 11:12:39
    Od: "Basia" <b...@p...fm>

    Witam

    Niestety stary format ( nr z myślnikami)wraca na konto, a odbiorca
    jak poszedł sie zapytać co i jak to pani najpierw "zrobiły się oczy
    wielkie jak spodki", a potem powiedziała, żeby przyszedł za parę
    dni lub zadzwonił to może będą już cos wiedzieli.
    Co do innych banków to mBank i inne wchodzą jak wyrzuci się te dwie
    cyfry kontrolne, z poczatku nr konta.

    pozdrawiam

    Basia