  • 1. Data: 2014-06-04 21:59:44
    Temat: używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czytałem tutaj na grupie, że klienci mBanku zamykają
    kartę debetową, ale jej nie wyrzucają, bo bywa czasem
    użyteczna do wpłacania gotówki we wpłatomatach multiBanku

    mam dwa pytania:
    1) czy ta funkcjonalność jest nadal aktywna?
    2) czy da się dokonać wpłaty używając karty
    której termin ważności minął (np. wydana 03-2010)

  • 2. Data: 2014-06-04 22:26:56
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > mam dwa pytania:
    > 1) czy ta funkcjonalność jest nadal aktywna?
    > 2) czy da się dokonać wpłaty używając karty
    > której termin ważności minął (np. wydana 03-2010)

    To działa tylko do upływu ważności karty.

  • 3. Data: 2014-06-04 23:53:56
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    dzięki za odpowiedź - czyli raz na 4 lata
    muszę sobie zamówić plastik (bo skoro ja
    rezygnuję tzn. że bank nie wznowi tej karty
    sam z siebie)

    dzisiaj aktywowałem kartę i od razu w systemie
    dokonałem jej zamknięcia (powód: rezygnacja)

    czy bank naliczy opłatę miesięczną za tę kartę?

  • 4. Data: 2014-06-05 19:31:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" f...@g...co

    : czy bank naliczy opłatę miesięczną za tę kartę?

    Nie możesz wydać nią jednorazowo stówki plnów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-06-05 21:54:08
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Nie naliczy.

  • 6. Data: 2014-06-06 07:52:16
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 5 Jun 2014 19:31:52 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"zarząd komplementariusza" f...@g...co
    >
    >: czy bank naliczy opłatę miesięczną za tę kartę?
    >
    >Nie możesz wydać nią jednorazowo stówki plnów?

    Skoro już z niej zrezygnował to jak ma to zrobić?
    Chyba że ma dodatkową kartę w mbanu z której może skorzystać.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-06-06 15:31:15
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > : czy bank naliczy op�at� miesi�czn� za t� kart�?
    >
    > Nie mo�esz wyda� ni� jednorazowo st�wki pln�w?

    JUŻ nie mogę, bo się pospieszyłem i zamknąłem 2sek po aktywacji