  • 1. Data: 2014-06-05 11:38:33
    Temat: eKonto mBanku - już wkrótce płatne?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    przeglądałem sobie ostatnio TOiP mBanku
    dla osób fizycznych i zwrócił moją uwagę
    odnośnik 2) przy opłacie miesięcznej 0,00
    za miesięczne prowadzenie eKonta

    co prawda warunki w przypisie dotyczą
    głównie kont multibankowych, ale...

    zastanawiam się czy to tylko niestaranność
    przygotowania TOiP czy zapowiedź zmian na
    niekorzyść klienta...

  • 2. Data: 2014-06-05 17:50:39
    Temat: Re: eKonto mBanku - już wkrótce płatne?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-06-05 11:38, zarząd komplementariusza pisze:
> [...]
    > głównie kont multibankowych, ale...
    >
    > zastanawiam się czy to tylko niestaranność
    > przygotowania TOiP czy zapowiedź zmian na

    Tfu tfu. Wystarczy, że za kartę muszę płacić. Z mBanku nie chciałbym
    zrezygnować, bo - co jak co, ale - online'owość mają na najwyższym poziomie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2014-06-05 18:19:43
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-06-05 17:50, Krystek pisze:
    > Tfu tfu. Wystarczy, że za kartę muszę płacić. Z mBanku nie chciałbym
    > zrezygnować, bo - co jak co, ale - online'owość mają na najwyższym
    > poziomie.

    Doprawdy ich nowy interfejs jest na najwyższym poziomie? Jakoś nie mogę
    się przekonać. Za to w starym denerwuje mnie "najwyższy" poziom
    zabezpieczeń - ani tokena, ani hasła maskowanego przy logowaniu - nic.
    Po prostu "złodziej friendly" można powiedzieć ;-) Chyba najłatwiej
    właśnie z mbanku wyprowadzić kasę (co się wielokrotnie zdarzało).

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-06-05 18:55:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-06-05 18:19, S pisze:

> [...]
    > Po prostu "złodziej friendly" można powiedzieć ;-) Chyba najłatwiej
    > właśnie z mbanku wyprowadzić kasę (co się wielokrotnie zdarzało).

    No jak nie ma hasla maskowanego? Jest. Jest nawet maskowanie dla kodów z
    karty kodów jednorazowych...

    K.

    PS: Korzystam ze starego wyglądu interfejsu.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2014-06-05 19:22:43
    Od: S <a...@w...pl>

    > No jak nie ma hasla maskowanego? Jest. Jest nawet maskowanie dla kodów z
    > karty kodów jednorazowych...
    >
    > K.
    >

    > PS: Korzystam ze starego wyglądu interfejsu.

    Tak? A mnie zawsze pyta o wszystkie znaki z loginu i hasła. Ot - cały
    mbank ;-) Za to, gdy kiedyś chciałem zamknąć konto to nie mogłem znaleźć
    stosownego druku na stronie ani we wnioskach. Napisałem do nich -
    przekonywali, że warto zostawić i druku... nie przysłali. Odesłali do
    mLinii, gdzie można go - podobno - zamówić. Na tyle zniechęcili, że
    wisi. Teraz pewnie łatwiej, bo są placówki i od razu - jak sądzę -
    zamykają... Czy nie? ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-06-05 19:35:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-06-05 19:22, S pisze:
    > Odesłali do mLinii, gdzie można go - podobno - zamówić. Na tyle zniechęcili, że
    > wisi. Teraz pewnie łatwiej, bo są placówki i od razu - jak sądzę -
    > zamykają... Czy nie? ;-)

    Spróbuj. I zdaj relację jak Ci poszło ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2014-06-05 21:39:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-06-05, S <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Doprawdy ich nowy interfejs jest na najwyższym poziomie?

    Jak się przyzwyczaić i trochę pobawić, to IMHO tak.
    Zakładkę dot. inwestycji mają dużo lepszą na przykład.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2014-06-06 07:52:50
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-06-05 18:55, Krystek pisze:

    > PS: Korzystam ze starego wyglądu interfejsu.

    to się nie przyzwyczajaj

    Po sześciu miesiącach od uruchomienia nowej platformy transakcyjnej
    nastał moment, w którym decydujemy się pożegnać z dotychczasowym
    serwisem. Wszyscy klienci mBanku uzyskali już dostęp do nowej platformy.
    Zapowiadany wcześniej proces przemiany będzie postępował stopniowo i
    każdy z Was otrzyma od nas indywidualny komunikat dotyczący daty
    wyłączenia starego systemu. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nawet
    najmniejsza zmiana, wymaga odpowiedniego przygotowania z punktu
    technicznego, jak i stopniowej adaptacji użytkowników. Przez ostatnie
    miesiące słuchaliśmy Waszych sugestii, tak by jeszcze lepiej dostosować
    nowy serwis do Waszych potrzeb. Obecnie jesteśmy w pełni gotowi na
    zamknięcie dotychczasowego systemu. Nowa platforma mBanku umożliwia
    dostęp do każdej funkcji znanej z dotychczasowej wersji serwisu i wiele
    więcej.
    [...]
    <http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262.html>

    Marcin "lolekanabolek"

  • 9. Data: 2014-06-06 08:26:54
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    >
    > Po sześciu miesiącach od uruchomienia nowej platformy transakcyjnej
    > nastał moment, w którym decydujemy się pożegnać z dotychczasowym

    Coś im rura zmiękła. Minęło pół roku i nic się nie dzieje.
    Ja w przypadku przymusowego przejścia do nowego systemu czy
    wprowadzenia opłaty za konto, bez żalu pożegnam się z nimi. Konto leży
    odłogiem, a na nim leży odłogiem 100 PLN. Tak sobie leży na zaczepkę.
    Poważne pieniądze już dawno są w innym banku.
    Ten nowy interfejs to taki agresywny komiks dla dzieciaków.
    To ma być bank, a nie jakaś interaktywna gra. Gdzie bym nie najechał
    kursorem to atakuje mnie jakieś "akuku".
    "Srał ich pies" z takim bankiem.

  • 10. Data: 2014-06-06 09:43:38
    Od: luc <b...@g...de>

    Chyba zaczęli przymusowo przełączać, bo w tym wątku
    http://www.mbank.pl/forum/watek,996564,,35.html
    ktoś ostatnio napisał:
    Dzisiaj dostałem nową wiadomość: "W Twoim wypadku poprzedni serwis zostanie zamknięty
    do 24.06.2014 r. " Proces więc trwa...

    pzdrwm
    luc