  • 1. Data: 2006-09-07 18:55:59
    Temat: Czwarty raz... (Pekao)
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@g...pl>

    Właśnie dziś po raz czwarty w ciągu ostatnich 6 miesięcy zadzwoniło do mnie
    Pekao by zaoferować mi pożyczkę gotówkową...pożyczkę którą mam już w tym banku
    od roku...
    Sorki, ale osłabiło mnie to i chciałem się podzielić.

    Jarek

  • 2. Data: 2006-09-07 19:00:19
    Temat: Re: Czwarty raz... (Pekao)
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Jarek Dabrowski" wrote in message

> [...]
    mnie
    > Pekao by zaoferować mi pożyczkę gotówkową...pożyczkę którą mam już w tym

    widocznie jesteś świetnym klientem dla tego banku ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-09-07 19:19:38
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > widocznie jesteś świetnym klientem dla tego banku ;)

    co powoduje, że bank nawet nie zwraca uwagi na to, jakie produkty już mi
    sprzedali :)

  • 4. Data: 2006-09-07 19:39:22
    Od: g...@g...pl

> [...]
    > od roku...
    > Sorki, ale osłabiło mnie to i chciałem się podzielić.

    NIe martw sie. Do mnie dzwonili z TPSY, zeby zaoferowac modem (jakis teraz nowy
    maja) do Neostrady. Nie dopatrzyli sie jednak, ze ja neostardy nie mam, a
    korzystam z abonamentu, do ktorego nie podepna mi neostrady.

  • 5. Data: 2006-09-07 20:08:13
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > co powoduje, że bank nawet nie zwraca uwagi na to, jakie produkty już mi
    > sprzedali :)

    Niezupełnie. Zdziwilbyś się, ile osób mając już - idąc za twoim
    przypadkiem - kredyt gotówkowy, decyduje się wziąć kolejny. I żeby tylko
    jeden...

  • 6. Data: 2006-09-07 20:08:27
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > Nie dopatrzyli sie jednak, ze ja neostardy nie mam, a
    > korzystam z abonamentu, do ktorego nie podepna mi neostrady.

    Spox... zmienimy Pani/u na lepszy.

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2006-09-07 20:21:42
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "zycie_po_zyciu" wrote in message > >

    > Niezupełnie. Zdziwilbyś się, ile osób mając już - idąc za twoim
    > przypadkiem - kredyt gotówkowy, decyduje się wziąć kolejny. I żeby tylko
    > jeden...

    pewnie oferty są ciekawe :) i ludzie wchodzą w to ...tzn dają się wciągnąć
    no ja wczoraj tak bez niczego dostałem umowę z GE Money
    na kredyt gotówkowy 12kPLN na 4 lata, wszystko wypełnione,
    tylko podpisać i wsadzić do koperty zwrotnej i wysłać.
    A to wszystko dlatego, że parę lat temu wziąłem 1kPLN

  • 8. Data: 2006-09-07 21:40:28
    Od: Jarek Dabrowski <j...@g...pl>

    sumi napisał(a):
> [...]

    No tak, ale panie, które do mnie dzwoniły były zdzwiwione, że ja już ten
    kredyt mam. A chyba wystarczy spojrzeć w dane klienta, zanim się do
    niego zadzwoni....

    Jarek

  • 9. Data: 2006-09-08 01:07:45
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    sumi wrote:
    > no ja wczoraj tak bez niczego dostałem umowę z GE Money
    > na kredyt gotówkowy 12kPLN na 4 lata,

    pewnie, na taki procent to ja bym ci i dwa razy tyle dał.

  • 10. Data: 2006-09-08 09:10:14
    Od: m...@g...com

    Jarek Dabrowski wrote:

> [...]
    > tym banku od roku...
    > Sorki, ale osłabiło mnie to i chciałem się podzielić.

    Mi 3 czy 4 lata temu przysłali kartę do konta które zamknąłem jeszcze kiedy
    bank się nazywał BDK :)

    p. m.